شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.

زمان کنونی: ۱ مهر ۱۴۰۲, ۱۲:۵۹ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)

اعلانات تالار گفتمان

[-]
آخرین مطالب ارسال شده

مزون عروس آریایی

عطر و ادکلن پرفیومز



ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای کاهش استرس، این خوراکی ها را میل کنید
نویسنده پیام
مدیر ارشد
******
مدیر ارشد
ارسال‌ها: 1,708
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۰
سپاس ها 465
سپاس شده 1305 بار در 793 ارسال
ارسال: #1
برای کاهش استرس، این خوراکی ها را میل کنید
برترین ها: تقریبا همه ما می دانیم نوع تغذیه روی سلامت روحی انسان ها موثر است و کشمکش های درونی می توانند الگوهای غذایی ما را تغییر دهند. اما تغذیه سالم می تواند موجب برطرف شدن استرس و اضطراب های درونی شود. در ادامه 7 ماده خوراکی که اضطراب را کاهش می دهند، نام برده ایم.

[تصویر:  155655_888.jpg]

شکلات تلخ


شکلات تلخ مملو از فلاونوئید است که خاصیت آرامش بخش دارد. (چای بابونه نیز منبع غنی از این ماده انرژی زاست). شکلات همچنین حاوی فنتیلامین است، نوعی ماده شیمیایی که باعث بهتر شدن روحیه شما می شود. هر چه شکلات تلخ تر و سیاه تر باشد، عناصر مقوی بیشتری دارد. بنابراین، بهتر است شکلات های تلخ بالای 70 درصد را خریداری کنید.



شیر کم چرب


ثابت شده است یک لیوان شیر گرم واقعا آرامش بخش است. یک یافته علمی نشان می دهد زنانی که روزانه 4 لیوان شیر کم چرب یا بدون چربی می نوشند، نصف افرادی که در طول هفته فقط یک لیوان شیر کم چرب می نوشند، دچار استرس می شوند.


[تصویر:  155656_456.jpg]
جودوسر

کربوهیدرات ها به انسان کمک می کنند تا سروتونین - هورمون آرامش بخش که با تاثیر منفی اضطراب مبارزه می کند – تولید کند. به همین دلیل است که وقتی مضطرب هستیم، بدن ما کربوهیدرات می طلبد. هوس خود را از یک منبع سالم برآورده کنید. جودوسر منبع غنی فیبر است و بدن به آرامی آن را جذب می کند. با خوردن سوپ یا آش جودوسر، سروتونین بدن شما افزایش پیدا می کند و شما برای مدت طولانی تری آرام هستید و قند خونتان نیز در وضعیت خوبی قرار خواهد داشت.


ماهی سالمون

تحقیقات نشان داده است، اسیدهای چرب امگا 3 در گوشت ماهی هایی همچون سالمون زیاد هستند. امگا 3 میزان سروتونین خون را افزایش و در مقابل، استرس را کاهش می دهد. یک رژیم غذایی کامل و غنی از مگا سه باعث توقف ترشح هورمون های اضطراب همچون کورتیزول و آدرنالین می شود.


[تصویر:  155657_179.jpg]
گردو

گردو فشار خون را کاهش می دهد. این ماده برای افرادی مفید است که قلب آنها به دلیل وجود آدرنالین زیاد، تپش زیادی دارد. کارشناسان توصیه می کنند در طول روز دست کم 34 گرم گردو مصرف کنید.


تخمه آفتابگردان

منبع کاملی از اسید فولیک است که کمک می کند بدن شما ماده شیمیایی آرام کننده به نام دوپامین تولید کند.



[تصویر:  155658_136.jpg]
اسفناج

یافته های علمی نشان می دهد، منیزیوم در برگ های سبز گیاهانی همچون اسفناج به وفور یافت می شوند. این ماده به بدن کمک می کند تا واکنش مناسبی در مقابل استرس نشان دهد.






انتخاب آرایشگاه شرق تهران(تهرانپارس،نارمک...)
انتخاب آرایشگاه شمال تهران(تجریش،میرداماد...)
انتخاب آرایشگاه غرب تهران(شهرک غرب،اکباتان...)
مدل ها و ژورنال های روز لباس عروس 2016 و 2017
ادکلن
۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۷:۴۸ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  راه های کاهش وزن سریع xavi 1 2,458 ۲۷ دي ۱۳۹۹ ۰۱:۰۳ عصر
آخرین ارسال: fateme_rhi
  مواد غذایی برای زنان متناسب با سن agent3143 0 1,204 ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۵:۴۶ عصر
آخرین ارسال: agent3143
  رژیم مواد غذایی پر فیبر برای پیشگیری و درمان بیماری ها zareisara7474 1 1,318 ۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۴:۰۰ عصر
آخرین ارسال: golia70
  بایدها و نبایدهای غذایی برای کم کاری تیروئید farzaneh 0 1,395 ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۵۶ عصر
آخرین ارسال: farzaneh
  5 دلیل خوب برای خوردن گوجه فرنگی فریبا 0 1,592 ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۰۱ صبح
آخرین ارسال: فریبا
  نسخه ای عجیب برای تقویت حافظه behnoosh 0 2,089 ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ۰۸:۴۳ عصر
آخرین ارسال: behnoosh
  نسخه ای عجیب برای تقویت حافظه helen 0 2,276 ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ۰۸:۵۵ عصر
آخرین ارسال: helen
  گوشت‌های سالم را انتخاب کنید aniaz 0 2,740 ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ۱۲:۵۵ عصر
آخرین ارسال: aniaz
  8 ماده غذایی برای سلامت و تقویت مغز انسان star 0 3,684 ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۰۱ عصر
آخرین ارسال: star

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان