تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: یک روز قبل از مراسم عروسی
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
یک روز قبل از مراسم عروسی

آتلیه تخصصی عکاسی و فیلمبرداری عروس ( حسین صفوی )
WWW.HOSEINSAFAVI.IR
WWW.INSTAGRAM.COM/SAFAVISTUDIO


فردا به مانند روز های پیشین باز هم مراسم عکاسی و فیلم برداری از عروسی است همیشه همه درباره نتیجه کار صحبت خواهند کرد اما این بار می خواهم کمی سنت شکنی کنم و از اتفاقات و حال و هوای روز قبل از عروسی صحبت کنم.

خورشید که غروب می کند یک فنجان چای داغ برای خودم می ریزم ، دو جین موزیک بی کلام پلی می کنم و در همان حال و هوا نگاهی به دوربین ها ، فلش ها ، استبلایزها ، لنز ها و…. می کنم که در طرف دیگر اتاق باطری هایشان در حال شارژ شدن است . اگر بخواهم این صحنه را توصیف کنم به مشابه سرباز ی می مانم که قبل از جنگ سلاح های خود را چک می کند و سکوتی نا مفهوم در عین شلوغی ذهنم را می پوشاند . شاید برایتان عجیب باشد من چرا عکاسی را به جنگ تشبیه می کنم هیچ گاه دوست نداشتم کاری که عاشقشم رو به تکرار برود همیشه به دنبال رسیدن به سبک و سطح اسطورهای عکاسی و فیلم سازی که همواره کارهایشان را تحسین می کنم بوده ام ( ریچارد اودون ، آلفرد هیچکاک ، هلمت نوتن ، ماریو تستینو ، گای بوردین ، پیتر لینبرگ ، استیون کلین و….) هر بار که قرار است عکس و یا فیلمی بسازم به مشابه رفتن به میدان جنگ می ماند آیا اینبار می توانم خود قبلی ام را مقلوب کنم ؟

روز قبل از مراسم عروسی برای من آماده شدن برای ساخت تصویر بهتر از قبل ، ساخت تصویر بهتری از فرداها …


حسین صفوی عکاس مد و زیبایی دانش آموخته آکادمی عکاسی مد “برید” آمریکا می باشد که از سال ۲۰۰۸ به طور حرفه ای مشغول به فعالیت در زمینه عکاسی مد شد و چهار سال بعد از آن با تلفیقی از عکاسی مد و مستند نگاری در عرصه عکاسی عروس فعالیت حرفه ای خود را آعاز نمود.

برنده 8 دوره جایزه عکاسی مد BREED آمریکا

Breed Academy award 2014
Breed Academy award 2015
Debut Fashion Photographers
Another Escape Magazine
لینک مرجع