شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.

زمان کنونی: ۱۷ آذر ۱۴۰۱, ۰۶:۰۱ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)

اعلانات تالار گفتمان

[-]
آخرین مطالب ارسال شده

مزون عروس آریایی

عطر و ادکلن پرفیومز



ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه می‌توان متابولیسم بدن را کند کرد؟
نویسنده پیام
مدیر ارشد
******
مدیر ارشد
ارسال‌ها: 1,706
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۰
سپاس ها 465
سپاس شده 1305 بار در 793 ارسال
ارسال: #1
چگونه می‌توان متابولیسم بدن را کند کرد؟
بر خلاف اشخاصی که می‌خواهند متابولیسم بدنشان را بالا ببرند و وزن کم کنند بسیار‌ها هم می باشند که می‌خواهند سوخت و ساز بدنشان کاهش پیدا کند…

[تصویر:  9424210162231238190142203163228221355414842.jpg]
[]
این روزها تب لاغری بسیار داغ است و همه می‌خواهند لاغر شوند. اما کم نیست تعداد اشخاصی که به سختی وزن اضافه کرده و آن را حفظ می‌کنند. یعنی اشخاصی هم می باشند که در آرزوی چاق‌تر شدن به سر می‌برند. این مطلب برائ اشخاصی است که می‌خواهند متابولیسم بدنشان را کاهش دهند و به وزنشان اضافه کنند. با ما باشید.
فرایند متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن همان طور که از اسمش پیداست یعنی سوزاندن غذاهای مصرف شده. بر خلاف اشخاصی که می‌خواهند متابولیسم بدنشان را بالا ببرند و وزن کم کنند بسیار‌ها هم می باشند که می‌خواهند سوخت و ساز بدنشان کاهش پیدا کند. برائ رسیدن به این منظور لازم است که ریتم مناسبی به متابولیسم بدنتان بدهید و برائ رسیدن به نتایج دلخواهتان لازم است که بدانید چه می‌خورید و چگونه می‌خورید.

مواد غذایی مناسب


خوراکی‌هایی وجود دارد که به کند شدن سرعت متابولیسم بدن کمک می‌کند. در بین این مواد غذایی می‌توان به قند، مواد غذایی سرشار از کربوهیدرات‌ها و نوشیدنی‌های شیرین اشاره کرد. این مواد غذایی سبب کاهش سرعت سوخت و ساز شده و قدرت انباشته شدن چربی‌ها را بالا می‌برند. هر چه میزان قند جذب شده از این مواد غذایی در خون بیشتر باشد متابولیسم بدن کند تر عمل می‌کند.
توصیه می‌کنیم از مصرف مواد غذایی تند و پرادویه بپرهیزید به خاطر این که این
قبیل خوردنی‌ها متابولیسم بدن را بالا می‌برند و سبب می‌شوند که کالری‌ها
با سرعت بیشتری از بین بروند

از این قبل برای کاهش سرعت سوخت و ساز بدن می‌توانید به مواد غذایی سرخ کردنی نیز اعتماد کنید. هر چه میزان غذایی که می‌خورید به خصوص غذاهای پرکالری بیشتر باشد متابولیسم بدن نیز کندتر می‌شود.
مصرف بیشتر ویتامین‌ها نیز کارساز است.
توصیه می‌کنیم که مصرف تخم مرغ را کاهش دهید.

توصیه های دیگر

فعالیت‌های بدنی خود را کاهش دهید. در این صورت نیز سوخت و ساز بدن کمتر می‌شود. البته منظورمان این نیست که هیچ نوع فعالیت بدنی نداشته باشید به خاطر اینکه بدن ما به کمی ورزش و تحرک نیاز دارد.
توصیه می‌کنیم قبل از خواب نیز غذا بخورید.
زمانی که غذا می‌خورید آرام باشید و لقمه‌هایتان را به دقت بجوید تا گوارش به طور کامل و درست انجام گیرد.
میزان خوابتان را به طور متوسط یک ساعت و نیم کاهش دهید اما توجه داشته باشید که روزانه ۸ ساعت بخوابید.
برای کاهش متابولیسم بدن پیشنهاد می‌کنیم از مصرف آب خنک بپرهیزید. از این قبل توجه داشته باشید که هنگام غذا خوردن آب ننوشید. چون نوشیدن آب در بین غذا سبب سیری می‌شود و اجازه نمی‌دهد بسیار غذا بخورید.
توصیه می‌کنیم از مصرف مواد غذایی تند و پرادویه بپرهیزید به خاطر این که این قبیل خوردنی‌ها متابولیسم بدن را بالا می‌برند و سبب می‌شوند که کالری‌ها با سرعت بیشتری از بین بروند.
ترجمه: فاطمه مهدی پور

انتخاب آرایشگاه شرق تهران(تهرانپارس،نارمک...)
انتخاب آرایشگاه شمال تهران(تجریش،میرداماد...)
انتخاب آرایشگاه غرب تهران(شهرک غرب،اکباتان...)
مدل ها و ژورنال های روز لباس عروس 2016 و 2017
ادکلن
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۴۰ عصر، توسط star.)
۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۳۵ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود به این مطلب را در اینجا بنویسید.


لطفا عدد مقابل را از لیست ذیل انتخاب نمایید: دو
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان