تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: درمورد عمل زیبایی بینی
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام

من چند وقته که میخوام بینیم رو عمل کنم برای این هم دنبال یک جراح پلاستیک بینی خوب میگردم .
بینی من انحراف داره و بد تنفس میکنم . و این باعث میشه که خیلی وقتا تودماغی صحبت کنم . اما در کنار این انحراف بینی من از این خوشحالم که اگر بینی خودم رو عمل کنم علاوه بر اینکه مشکل تنفسیم حل میشه میتونم بینی قشنگتری نسبت به قبل داشته باشم و قیافه ام از قبل بهتر میشه .
با خیلی از دکترهای جراحی زیبایی بینی صحبت کردم و از خیلی از کسانیکه در زمینه زیبایی و عمل زیبایی بینی اطلاعات دارن مشاوره گرفتم .
میخواستم این رو هم یادآوری کنم که من از بیمارستان و تخت بیمارستان و کلا عمل جراحی میترسم و این دست خودم نیست همینجوری از عمل جراحی میترسم . و این ترس باعث شده توی محل کارم هم که هستم ، مراجعینی که بینیشون رو عمل کردن وقتشون رو میگیرم و ازشون در مورد جراحی پلاستیک بینی مشاوره میگیرم و اون بنده خداها هم خیلی خوب من رو راهنمایی میکنن .
حتی توی خیابون از کسانی که بینیشون رو عمل کردن و بینیشون قشنگ عمل شده ، مشاوره میگیرم و درمورد عمل زیبایی بینی ازشون مشورت میگیرم . توی مهمانی ها هم که دیگه فامیل از من عاصی شدن و یکسره من درمورد جراحی زیبایی بینی با اطرافیان صحبت میکنم .
یک سری از آدما که عمل زیبایی بینی انجام دادن میگن خوبه و راضی هستن و حتی آدرس جراحشون رو هم به من میدن و یکسری هم از جراحی زیبایی بینی خاطره خوشی ندارن و به من توصیه میکنن که نباید این کارو انجام بدم و با بینی خودم به زندگی ادامه بدم .
توی خونه هم من برای عمل زیبایی بینی موافق و مخالف دارم پدرم با عمل موافق نیست و بقیه با جراحی زیبایی بینی من مشکلی ندارن و فقط میگن که باید خوب تحقیق کنم .

خلاصه اینکه من خیلی در زمینه عمل زیبایی بینی به کمک فکری نیاز دارم خواهش میکنم که اگر کسی اطلاعات دقیق تری داره من و بقیه رو راهنمایی کنه ممنون میشم .
لینک مرجع