تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: گل های کاغذی خوش آمد گویی
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
یک ایده جالب برای آن که جشن شما متفاوت به نظر بیاید:
دادن یک شاخه گل ساده به میهمان در بدو ورودشان آن هم با نام خودشان به همه می‌فهماند که عروس و داماد چه قدر از آمدن تک‌تک‌شان خوشحالند و چه قدر دوست دارند شب رؤیاهای‌شان را در کنار آنها باشند. پس هر قدر هم که میهمانی را به دست برنامه‌ریزتان سپرده‌اید، اما سعی کنید یک کارهایی را با ایده و سلیقه خودتان انجام دهید تا میهمان‌ها هم حس کنند که به جشنی متفاوت‌تر از همیشه آمده‌اند.

[تصویر:  20120604002308cb-Paper%20Flower.jpg]

توجه و احترام، مهم‌ترین چیزی که هر میهمانی از میزبانش انتظار دارد. دادن یک شاخه گل ساده به میهمان در بدو ورودشان آن هم با نام خودشان به همه می‌فهماند که عروس و داماد چه قدر از آمدن تک‌تک‌شان خوشحالند و چه قدر دوست دارند شب رؤیاهای‌شان را در کنار آنها باشند. پس هر قدر هم که میهمانی را به دست برنامه‌ریزتان سپرده‌اید، اما سعی کنید یک کارهایی را با ایده و سلیقه خودتان انجام دهید تا میهمان‌ها هم حس کنند که به جشنی متفاوت‌تر از همیشه آمده‌اند.


لوازم مورد نیاز:
  • کاغذ رنگی زرد و سبز
  • قیچی
  • نوار چسب دو رو
  • سیم گل‌سازی‌ (سیم‌هایی که روی آنها پوششی از پارچه وجود داشته باشد)



چطور بسازیم؟

از کاغذ رنگی زرد، مربع‌هایی به ضلع 15 سانتیمتر ببرید و کنار بگذارید. تعداد مربع باید به تعداد گل‌هایی باشد که می‌خواهید به میهمان‌ها بدهید. اندازه ضلع‌شان هم به اندازه گل‌ها بستگی دارد. اگر می‌خواهید گل‌های کوچک‌تری بسازید باید هر ضلع مربع‌ها را 10 سانتیمتر انتخاب کنید. کاغذ مربعی شکل را از وسط چهار تا کنید. یک بار از عرض و یک بار از طول. اینجا تازه کار اصلی شروع می‌شود. وسط هر ضلع مربع کوچک‌تری که به دست آمده مشخص کنید و از نقطه وسطی یک ضلع به نقطه دیگر آن یک برش بزنید. در این حالت مثلث‌ها باید از ضلع‌های بیرونی جدا شوند. باید این کار را در امتداد سه نقطه روی ضلع مربع انجام دهید ولی حواس‌تان باشد که نقطه چهارم و اول را نباید با قیچی از هم جدا کنید. تنها بخشی که احتیاج به برش ندارد قسمتی است که اضلاع مربع به هم چسبیده‌اند. بعد از برش تای مربع را باز کنید و هر کدام از اضلاع شکل تازه به دست آمده کاغذی را به آرامی و با دقت زیاد با نوار چسب دو رو از داخل به هم بچسبانید. اگر رنگ نوار چسب‌تان شیشه‌ای است می‌توانید این کار را از بیرون هم انجام دهید. به اندازه 15 سانتیمتر از سیم گل‌سازی‌ ببرید و با احتیاط آن را از انتها به گل کاغذی وارد کنید. دقت کنید که سیم، درست در وسط انتهای گل درآمده باشد. سر سیم را بپیچانید تا از سوراخ کاغذ بیرون نزند. با کاغذ رنگی‌های سبز رنگ برگ‌هایی به طول 2 سانتیمتر ببرید. می‌توانید روی آنها اسم هر کدام از میهمان‌ها را بنویسید و در اول میهمانی همان دم در گل مخصوص هر کسی را به عنوان خوشامد به دستش بدهید یا اینکه نام عروس و داماد و تاریخ ازدواج‌شان را روی گلبرگ برای میهمان‌ها بنویسید. بعد گلبرگ را با چسب نواری دو رو به سیم گل‌سازی‌ بچسبانید.
م: noarous
لینک مرجع