تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: تالار زیتون الهیه
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
نشانی: الهیه - خیابان شریعتی - بالاتر از پل صدر - پلاک 1872
[attachment=101]
تلفن: 22647799 - 22647766
همراه:
وب سایت: http://zaitoun-el.com
سابقه:
مدیریت:
مشخصات:
منوی ویژه 1

باقالا پلو با گوشت و شیرین پلو با مرغ وزرشک پلو با مرغ و ته چین با مرغ و چلو خورش(1 انتخاب :فسنجان و یا قرمه سبزی یا قیمه بادمجان) ژله و کرم کارامل و سالاد فصل و سالاد کلم و نوشابه و چای.


منوی ویژه 2

باقالا پلو با گوشت و شیرین پلو با مرغ وزرشک پلو با مرغ و ته چین با مرغ و چلو خورش(1 انتخاب :فسنجان و یا قرمه سبزی یا قیمه بادمجان)و جوجه کباب 50%و ژله و کرم کارامل و سالاد فصل و سالاد کلم و نوشابه و چای.


منوی ویژه 3

باقالا پلو با گوشت و شیرین پلو با مرغ و زرشک پلو با مرغ و ته چین با مرغ و چلو خورش(1 انتخاب :فسنجان و یا قرمه سبزی یا قیمه بادمجان) جوجه کباب 50%و(2 انتخاب : خوراک زبان 30% و جوجه چینی 30% و کباب لقمه 30% ) ژله و کرم کارامل و سالاد فصل و سالاد کلم یا ماست و خیارو برانی و نوشابه و چای.


منوی ویژه 4

باقالا پلو با گوشت و شیرین پلو با مرغ وزرشک پلو با مرغ و ته چین با مرغ و چلو خورشت فسنجان و یا قرمه سبزی یا قیمه بادمجان) جوجه کباب 50%و(3 انتخاب : خوراک زبان 30% و بیف استروگانف 30% و جوجه چینی 30% و کباب لقمه 30% ) ژله و کرم کارامل و سالاد فصل و سالاد کلم یا ماست و خیارو برانی و نوشابه و پلمبیر و چای.


منوی ویژه 5

باقالا پلو با گوشت و شیرین پلو با مرغ وزرشک پلو با مرغ و ته چین با مرغ و چلو خورشت فسنجان و یا قرمه سبزی یا قیمه بادمجان) جوجه کباب 70%و(3 انتخاب : خوراک زبان 30% و بیف استروگانف 30% و جوجه چینی 30% و کباب لقمه 30% ) ژله و کرم کارامل و سالاد فصل و سالاد کلم یا ماست و خیارو برانی و سالاد الویه و نوشابه و پلمبیر و کیک بستنی و چای و شربت و شیر کاکائو.


منوی ویژه 6

باقالا پلو با گوشت و شیرین پلو با مرغ وزرشک پلو با مرغ و ته چین با مرغ و چلو خورشت فسنجان و یا قرمه سبزی یا قیمه بادمجان) جوجه کباب 100%و(3 انتخاب : خوراک زبان 30% و بیف استروگانف 30% و جوجه چینی 30% و کباب لقمه 30%و کباب یختیاری 30%وماهی قزل آلا باسس بادام 30% ) ژله و کرم کارامل و سالاد فصل و سالاد کلم یا ماست و خیارو برانی و سالاد الویه و نوشابه و پلمبیر و کیک بستنی و چای و شربت و شیر کاکائو.


منوی ویژه 7

زرشک پلو با مرغ و ته چین با مرغ و سالاد فصل و سالاد کلم و نوشابه و چای.


منوی ویژه 8

باقلا پلو با گوشت و زرشک پلو با مرغ و ته چین با مرغ و سالاد فصل و سالاد کلم و نوشابه و چای


منوی ویژه 9

.باقلا پلو با گوشت و زرشک پلو با مرغ و شیرین پلو با مرغ و ته چین با مرغ و چلو خورش(1 انتخاب :فسنجان و یا قرمه سبزی یا قیمه بادمجان) سالاد فصل و سالاد کلم و نوشابه و چای


منوی ویژه 10

.باقلا پلو با مرغ و زرشک پلو با مرغ و شیرین پلو با مرغ و ته چین با مرغ و چلو خورش(1 انتخاب: فسنجان و یا قرمه سبزی یا قیمه بادمجان) سالاد فصل و سالاد کلم و نوشابه و چای

قیمت:
تنوع خدمات:
کیفیت خدمات:
میزان رضایت کلی شما: در قسمت "امتیاز موضوع:" میزان رضایت‌مندی خود(؟ ستاره از 5 ستاره) از این تالار / باغ را مشخص نمایید.
همچنین شما میتونید با کلیک روی [تصویر:  newreply.gif] و ارسال نظر به این صفحه، اطلاعات خود در مورد این تالار / باغ را با دیگران به اشتراک بگذارید.
ما عروسی اونجا گرفتیم واقعا تالار دزدی هست هم از میوه شیرینی میدزدند هم از غذا
پرسنل اونجا هم که تا نگی از مهمونتون پذیرایی نمیکنند
میتونم بگم خیلی آدمهای آبرو بری هستند
نوشابه موقع شام گرم که نمیشه خورد
سیستم سرمایشی افتضاح جوری که تمام مهمون ها له له میزنند
از شام جوری میدزدند که آبروتون میره
من که فعلا به اتحادیه شکایت کردم ببینم به نتیجه میرسم یا نه
من که خواهش میکنم کسی تو این تالار عروسی نگیره چون خیلی نامرد هستند اول کلی تحویلت میگیرن اما بعد آبرو شمارو میبرن
لینک مرجع