تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: دکور داروخانه مدرن و پیشرفته
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دکور داروخانه عامل فوق العاده مهمی در کارایی چیدمان داروخانه است، چه بخشی از محصولات پرفروش باشد و چه بخشی از فروش بدون نسخه و نسخه نویسی، چیدمان همیشه خواهد بود. مهم. اگر کارایی هدف اصلی در بهبود عملکرد عملیات توزیع داروی شما است، هر کاری که می‌توان برای ساده‌سازی فرآیند پر کردن نسخه انجام داد باید جدی گرفته شود.

اگر شما و کارکنان داروخانه تان از خود بپرسید، با اصلاح طراحی داروخانه، مانند بهبود جریان فعالیت ها، چه کاری می توان انجام داد؟ برای صرفه جویی در زمان و افزایش رضایت کاربران از خدمات دریافتی چه باید کرد؟ می توانید به نتایج شگفت انگیزی دست یابید.

طراحی دکور داروخانه یودکور، چیدمان داروخانه، دکور داروخانه کوچک،
چرخه آماده سازی دارو
چرخه آماده سازی ایده آل در پیشخوان داروخانه به شما این امکان را می دهد که نسخه ها را به سرعت و ایمن پر کنید، بدون اینکه کارمندان مجبور باشند به یکدیگر نزدیک شوند یا از یکدیگر عبور کنند یا وقت خود را تلف کنند.

شاید برداشتن گام‌های غیرضروری یا خم شدن به عقب در تلاش برای تامین منابع در طول یک کار جداگانه کار مهمی به نظر نرسد، اما وقتی همه این تلاش‌ها را در طول روز کاری کنار هم قرار دهید، زمان و انرژی زیادی را هدر خواهید داد.

در یک بازه زمانی یک هفته یا یک ماهه، این ناکارآمدی ها می تواند تاثیر بسزایی بر کیفیت و عملکرد خدمات داشته باشد. هنگام طراحی برنامه و دوره دارو به نکات زیر توجه کنید:

قفسه داروخانه، طراحی پیشخوان داروخانه، چیدمان داروخانه،
نکات مهم

الزامات سرانه و تخصیص استاندارد برای هر فضای کاری را مطالعه کنید و سعی کنید همه چیز را در نظر داشته باشید.سیستم‌های قفسه مدولار، سیستم‌های توزیع خودکار دارو و سایر سیستم‌های کاربردی را در نظر بگیرید.

فضایی را بلافاصله پشت پیشخوان داروخانه در نظر بگیرید که داروساز می تواند در آن بنشیند یا بایستد. از این طریق می توانم شخصاً در بدو ورود با بیماران ارتباط برقرار کنم. با قرار دادن رایانه ای که به درستی در این مکان قرار داده شده است، داروساز می تواند هنگامی که بیمار برای پر کردن نسخه مراجعه می کند، یک بررسی بالینی انجام دهد و پس از تکمیل سفارش به او توصیه کند.

همچنین به داروساز این امکان را می دهد که فشار خون و قند خون را اندازه گیری کند و سایر خدمات مورد نیاز بیمار را ارائه دهد.

دکور داروخانه کوچک، قفسه داروخانه، طرح پیشخوان داروخانه،
دکور یک داروخانه کوچک
صاحبان داروخانه‌های کوچک متوجه شده‌اند که انجام اقداماتی برای استقبال بیشتر، محلی و مشتری‌پسندتر داروخانه‌هایشان می‌تواند تا حد زیادی در بهبود تجربه مشتری کمک کند. این به نوبه خود باعث می‌شود مشتریان بخواهند بیشتر بمانند، بیشتر بمانند (و بیشتر بخرند) وقتی می‌آیند و تجربه عالی خود را از خرید در داروخانه به دیگران می‌گویند.

در اینجا برخی از تغییرات در آرایش داروخانه کوچک شما وجود دارد که می تواند تأثیر مثبت فوری داشته باشد:

قفسه‌های مدرن و انعطاف‌پذیر را نصب کنید تا مشتریان را بلافاصله پس از ورود به داروخانه در جهت خلاف جهت عقربه‌های ساعت از قبل برنامه‌ریزی‌شده هدایت کنید (طبیعی‌ترین حالت برای 90 درصد از افرادی که راست دست هستند). استفاده از رنگ های روشن در رنگ آمیزی دیوارها و نور کافی از نکات مهم در یک داروخانه کوچک است.

چیدمان داروخانه، دکور داروخانه کوچک، قفسه داروخانه،
نورپردازی برای دکوراسیون داروخانه
از استفاده از چراغ های فلورسنت قدیمی که زشت، پر سر و صدا، داغ و کور کننده هستند، خودداری کنید.گزینه‌های بهتر عبارتند از CFL (لامپ‌های فلورسنت کم انرژی) یا LED (دیودهای ساطع کننده نور)، که نور راحت‌تری را ارائه می‌کنند و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند و در نتیجه هزینه‌ها را کاهش می‌دهند. .

یک نکته مهم

با نصب پنجره های بزرگ بر روی دیوار ورودی یا ایجاد نورگیر و کاشت گیاهان بدون گرده، حس صمیمیت ایجاد کنید.

به مشتریان در چندین قسمت از داروخانه صندلی ارائه دهید. مناطقی که برای نشستن افراد انتخاب می‌کنید به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی برخی از پرفروش‌ترین اقلام شما را ببینند. کاراکترهای بزرگ و پررنگ باید از این قسمت ها قابل مشاهده باشند. وجود چندین میز کوچک و دستگاه برای سرو آب یا قهوه نیز مناسب خواهد بود.
لینک مرجع