تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: شیک بودن محضر و دفتر ازدواج چه ربطی به تالار عقد دارد؟
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
اخیرا برخی دفاتر ازدواج، کار را برای زوجین بسیار آسان کرده اند؛ به صورتی که تمام فعالیت های عقد، محضر، آرایشی، پذیرایی، تالار و مجالس عقد و عروسی را در یک مجموعه متمرکز کرده اند. این واقعا در رضایت مشتری و انجام مراسمات بدونه استرس کمک خواهد کرد. 
حتی برخی نبوغ ها نیز در برگزاری مراسمات عقد و عروسی را شاهد هستیم! یعنی برخی نوآوری و عقد های نوین و خواندن اشعار سنتی و ایجاد فضاهای عرفانی و زیبا در مراسمات عقد و عروسی که نسبت به گذشته بسیار مدرن تر شده اند. اما آیا واقعا نیاز است در این دفاتر ازدواج مراسم عقد برگزار شود؟
[تصویر:  sofre%20aghd%20-%20Copy%202.jpg]

می توان گفت بله هر چند برای بعضی افراد شاید کار آسانی نباشد که یک مجلس عقد یا عروسی زیبا و با شور حال خاصی، برگزار کند؛ اما تا جایی که می توانید مراسم عقد را به بهترین شکل و توسط یک تیم هنری قوی برگزار کنید، تا دچار پشیمانی نشوید ! چرا که انشان یک بار در زندگی خود همچنین مراسمی می گیرد.

[تصویر:  1191427_579.jpg]
در تهران تعدادی از دفتر ازدواج ها و محضر ها برای مدرن و شیک جلوه دادن خود و ارائه خدمات بهتر جهت کسب مشتری های بیشتر، اقدام به گسترش تیم خود کرده و بسیاری خدمات از جمله سالن های متعدد، سالن های زیبایی،موزیک، عقود آریایی و ... را انجاممی دهند که بهترین آنها به نظر در شمال شرق تهران قرار دارند.
 
لینک مرجع