تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: بهترین و شیک ترین مدل های دسته گل عروس 2019
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
بهترین و شیک ترین مدل های دسته گل عروس 2019
اگر دنبال بهترین و شیک ترین مدلهای دسته گل عروس هستید می توانید همراه ما باشید چراکه بهترین مدلهای 2019 رابه نمایش گذاشته ایم.انتخاب دسته گل عروس یکی از انتخاب های مهم و کلیدی برای مراسم عروسی است. شما می توانید گل های دسته گل عروسی تان رابا گل های خودرو، گل آرایی مراسم عروسی و حتی رنگ پیراهن و کراوات همسرتان ست کنید.
یکیدیگر از پیشنهادها برای دسته گل عروس که هیچ زمان از مد نمی افتد، دسته گل عروس با گل های سفید و کرم است. این دسته گل عروس همیشه طرفداران خاص خودش را دارد.در ادامه با ما همراه شوید تا شما رابا جدید ترین مدلهای دسته گل عروس ۲۰۱۹ آشنا کنیم.
یکی از نکاتی که بیشتر مهمان ‌ها به آن توجه می‌کنند، دسته‌گل عروس‌خانم است. اگر می خواهید از ما هم بشنوید که چه گل‌هایی برای شما مناسب‌ترند، حتماً این مطلب را بخوانید.
دسته گل عروس در باغ تالار
1- به هماهنگی‌اش با لباس عروس فکر کنید
قبل از این که دسته‌گل‌تان را سفارش دهید به سبک لباس عروس‌تان توجه کنید. قرار است شما در آن شب رویایی چه لباسی بپوشید، یک لباس کلاسیک و پرنسسی، یک لباس ساده سفید یا یک لباس مسحورکننده مدرن؟ سبک لباس شما در انتخاب دسته‌گل شما بسیار مهم است. اگر لباسی با دنباله بلند دارید،
می توانید دسته‌گل‌های آبشاری را انتخاب کنید و اگر می خواهید لباس پرنسسی بپوشید، دسته‌گل‌های گرد بیشتر با لباس شما جور در‌می آیند. در اصل تناسب دسته‌گل با لباس‌تان خیلی در زیبایی و خیره‌کنندگی شما نقش دارد.
دسته گل عروسی تالار عروسی
2- به رنگ فصل هم فکر کنید
اگر شما ترکیب رنگ دسته‌گل‌تان را هماهنگ با فصل سال انتخاب کنید، در آن معرکه می شوید. دسته‌گل‌های کهربایی، نارنجی و قرمز با فصل پاییز هماهنگی دارند ولی دسته‌گل‌های نقره‌ای، سفید و طلایی برای فصل زمستان مناسب‌اند. اگر قرار‌است برای فصل بهار جشن ازدواج‌تان را برگزار کنید،
سراغ دسته‌گل‌های صورتی، آبی و سبز بروید. دسته‌گل‌هایی به رنگ مرکبات هم برای عروسی تابستانی شما عالی خواهند بود. فراموش نکنید دسته‌گل‌هایی با رنگ قرمز و نارنجی و زرد برای پاییز عالی هستند ولی در فصل بهار شما انتخاب‌های بسیاری برای گل‌های دسته‌گل ازدواج‌تان خواهید داشت. البته اغلب عروس‌خانم‌ها دسته‌گل‌های سفید و سبز را برای ست کردن با لباس عروس‌شان ترجیح میدهند.
3- به گلفروش‌تان اعتماد کنید
بهتر است به گل‌ فروش اعتماد کنید. به او دقیقا توضیح دهید که چه مدل دسته‌گلی با چه ترکیب گلی را دوست دارید ولی بعد وی را آزاد بگذارید تا دسته‌گل‌تان را تزیین کند. بالاخره کار او هر روز تزیین گل است و خیلی بیشتر از شما میداند که چه می‌کند.
[تصویر:  2.png]
4- دسته‌ گلی هم‌ قد و قواره خود‌تان بخرید
دقت کنید که دسته‌گل شما تمام دست و انگشتان شما را نپوشاند.به گزارش پارس ناز عروس‌خانم‌های ریزنقش دسته‌گل‌هایی را انتخاب کنند که جمع وجورتر و مناسب قد و قواره‌شان باشد ولی عروس خانم‌های قدبلندتر میتوانند دسته‌گل‌های بزرگ‌تری را برگزینند. بالاخره هم در عکاسی و فیلم‌برداری و هم در مراسم‌تان باید حلقه و دست‌بند و ساعت‌تان دیده شود. نه؟
[تصویر:  Untitled-214x300.png]
5- دسته‌‌ گلی میوه‌ ای و معطر بخرید
اگر کمی ابتکار به خرج دهید میتوانید دسته‌گل‌های منحصر به فردی سفارش دهید که در آن از ترکیب میوه‌ها و سبزی‌ها و حتی تور و روبان استفاده شده باشد. البته این نوع دسته‌گل برای عروس‌هایی مناسب است که دوست دارند متفاوت باشند. اگرهم قرار است جشن ازدواج شما دریک فضای بسته و کوچک مثل منزل‌تان برگزار شود
به سراغ گل‌هایی در دسته‌گل‌تان بروید که بوی زیادی نداشته باشند. مثلاً گل مریم و شب‌بو برای چنین مراسمی مناسب نیستند. برعکس شما می توانید چنین گل‌های خوش‌بویی را برای جشن‌های مفصل‌تر ودر فضای بازی مثل باغ استفاده کنید.
شیک ترین تالار های عروسی ایران در تهران است و اگر شما به دنبال یک مراسم عروسی رویایی در لوکشینی هیجان انگیز هستید تا شیرین تر شب زندگی خود را جشن بگیرید، پیشنهاد های باشکوهی که در این گفتار در اختیار شما قرار گرفته است  را در نظر بگیرید. لوکس ترین تالارهای عروسی و نامزدی و حتی تولد تهران، فرصتی عالی برای عکاسی ژورنالیستی و فشن و دعوت از مهمانان ویژه و VIP در یک روز خاص و در مکانی فوق العاده خاطره انگیز است.
گزارش امروز مجله تخصصی مدو سبک زندگی لوکس تهران، شما را با  تالار عروسی مجلل و معروف تهران آشنا می کند که بسیاری از سلبریتی های سینما و موسیقی و بعضا شاخ  های اینستاگرام، مراسم عروسی و نامزدی و جشن های خصوصی  هالووین و ولنتاین را آنجا برگزار کرده  اند. در انتهای  این گفتار، راهنمای انتخاب سالن عروسی نیز در اختیار لاکچری گرد ها قرار گرفته است.
[تصویر:  photo_2019-01-16_14-10-02-330x248.jpg]
از مدیران سالن های عروسی و تشریفاتی مجلل در تهران و شهرستان های استان تهران دعوت می کنیم برای انتشار اطلاعات و مشخصات سالن خود با لوکس تهران در ارتباط باشند.
یکی از با شکوه ترین لوکیشن های  تهران برای برپایی مراسم  عروسی و نامزدی و پارتی های خصوصی، مجموعه لوکس  عقیق است که برای علاقمندان به برگزاری مراسم پر زرق و برق در پایتخت توصیه می شود.  طراحی دکوراسیون این مجموعه، یادآوری معماری کاخ ورسای و سبک طراحی میز و خدمات نیز تا حدودی حس قدم زدن در کاخ نیاوران  و سعد آباد تهرانی ها را تداعی می کند.
گرانترین باغ تالار های تهران
مجموعه   عقیق در شهرک  غرب قرار دارد و از  مدرن ترین تالارهای عروسی پایتخت به شمار می رود. دیزاین  منحصر به فرد آن توسط  عقیق زمانی انجام شده و در حوزه  مدیریت صنعت تشریفات، یکی از نام های سرشناس است. باغ تالار  عقیق  ظرفیت بیش از ۳۵۰ خودرو و پذیرایی  از هزاران نفر در سالن های  هفت گانه  دارد.
لینک مرجع