۱ دي ۱۳۹۷, ۱۰:۱۳ صبح
هفت دلیلی که مدیران شرکت ها هر ساله سررسید را به عنوان هدیه به مخاطبان خود هدیه میدهند :
بهترین گزینه برای سال نو می باشد، چرا که سایر هدیه ها در هر مناسبت دیگری قابل اهدا هستند.
این محصول نسبت به بها و قیمتش نفیس ترین هدیه ای میباشد که میتواند در شئونات هر سازمان و مقام مسئولی نیز باشد.
این محصـول در طول سال همراه با مخـاطب شما بوده و همـواره در حال تبلیغ تجـارت شما می باشد.
هدیه دادن سالنامه ( سررسید ) باعث ایجاد تقویت حس وفاداری در مشتریان، تقویت حس کار گروهی در همکاران و تقویت حس صمیمیت در مقامات مسئول می شود.
سالنامه ( سررسید ) تنها هدیه تبلیغاتی است که این امکان را به شما می دهد تا مطالب، جداول و رزومه خود را بطور کامل در آن درج و در اختیار مخاطبان قرار دهید.
کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی برای استفاده در طول سال ، متناسب با هر تجارتی و دارای بخشهای کاربردی شامل اطلاعات روزانه، خلاصه دریافت و پرداخت، جداول تخصصی و …
این هدیه بهترین بهانه برای ارسال فاکتور های حسابداری در انتهای هر سال و تسویه حساب ( بستن حسابهای ) سال جاری می باشد. حال که اکثر شرکت ها و کارخانجات و … تصمیم مشترکی را در مورد هدیه دادن برای سال جدید در نظر گرفته اند و همه سالنامه 1398 (سررسید 1398 ) را به عنوان هدیه آخر سال امسال انتخاب کرده اند تمایز بین سررسید ها به میان می آید و سررسیدی که بیشتر بتواند مخاطب را جذب کند در طول سال با او باقی می ماند .
منبع : سررسید 1398