تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: چرا باید ادکلن اصل و اورجینال خریداری نمود ؟
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
شاید وقتی که عطر و ادکلن تقلبی می خرید احساس کنید هم بو و هم مانگاری اش با اصل اتفاق شاید از نظر مالی به صرفه باشد و شما به این فکر کنید که عطر اصل بیشتر پولی که می گیرد پول برند و مارک آن باشد اما باید این نکته را به شما بگوییم که برندی که تنها در کار تولید عطر است، تمام تلاش خود را می کند تا از بهترین بوها، آن هم کاملا طبیعی و بالاترین کیفیت استفاده کند و دیگ رخبری از مواد شیمیایی نیست و تمام مواد استفاده شده طبیعی هستند.
این در حالی است که همان عطر از نوع تقلبی اش برای اینکه برایش به صرفه باشد؛ از کیفیت پایین تر و مواد شیمیایی استفاده می کند. مثلا ممکن است عطر تقلبی که روی لباس تان استفاده می کنید رد آن روی لباس بماند یا باعث قرمزی پوست تان شود.
البته زمان خرید عطر روی آن را حتما بخوانید که برای پوست طراحی شده یا برای لباس چون ممکن است عطر اصلی هم وجود داشته باشد که برای لباس طراحی نشده و وقتی از آن برای لباس استفاده کنید، رد آن روی لباس بماند.
از طرف دیگر عطرهای اصل طوری طراحی شده که از مواد ضد آلرژی استفاده کرده اند. برای همین شما علاوه بر اینکه در عطر لوکس و اصل؛ پول برندآن را هم می دهید مطمئن خواهید بود که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است
لینک مرجع