تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: چرا عطر و ادکلن باید بر اساس موقعیت و فصل باشد ؟
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
عطر و ادکلن به شکل مستقیم با حس در ارتباط است و باعث می شود از طریق بویی که می دهید طرف مقابل، روی شما قضاوت کند؛ به همین دلیل بوی عطر اولین شناخت و حس از یک فرد را به وجود می آورد و باعث قضاوت می شود. پس سعی کنید عطر مورد نظرتان را درست انتخاب کنید.
برای انتخاب درست، علاوه بر سلیقه، لازم است مشاوره درستی هم داشته باشید که متاسفانه آنطور که باید مشاوره مناسب صورت نمی گیرد چون کسانی که می خواهند عطر بفروشند بیشتر سعی می کنند روی عطری مشاوره بدهند که می خواهند آن را بفروشند.در زمان خرید بد نیست مقداری اطلاعات اولیه داشته باشید تا طیف انتخاب تان کوچکتر شود و کمتر سردرگم شوید. متاسفانه طرز فکر عموم مردم به شکلی است که هر کس باید بوی خودش را بدهد، یعنی می خواهد با بوی این عطر او را بشناسند.
این را بدانید که قرار است عطری که استفاده می کنید، خودتان هم از آن لذت ببرید. مثلا بهتر است عطر را به گردن نزنید چون فاصله گردن تا بینی کم است و دیگر خودتان بو را حس نمی کنید و باعث می شود دائما عطر خود را تجدید کنید. قرار است عطر بزنید تا خودتان هم لذت ببرید، پس بد نیست که هر چند وقت یک بار برای تنوع عطرتان را عوض و بار دیگر عطر همیشگی تان را استفاده کنید؛ همانطور که برای غذا خوردن لازم است تنوع بدهید و دوست دارید غذاهایی که تا به حال نخورده اید را امتحان کنید
لینک مرجع