تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: مجموعه آبی جینو پارادایس در تفلیس
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
پارک آبی تفلیس یکی از بهترین و بزرگترین پارک های آبی اروپای شرقی است . واتر پارک جینو پارادایس تفلیس برای تمام گروه های سنی مناسب بوده و تفریحات و سرگرمی های متنوعی برای گردشگران تور تفلیس و بومیان منطقه آماده نموده است . شما با مراجعه به این پارک بزرگ می توانید لحظاتی مملو از هیجان ، نشاط و سرزندگی داشته باشید .
[تصویر:  gino_paradise_tbilisi4-qpr.jpg]
 پارک آبی جینو پارادایس تفلیس دارای 6 بخش تفریحی است که این بخش ها عبارتند از :
[list=circle]
[*]سرسره سورتمه - Toboggan : سورتمه 31 متر طول و 6 سرسره دارد که هر کدام از این سرسره ها با سرعتی متفاوت (با حداکثر 60 کیلومتر ساعت) حرکت می کنند .
[*]بخش ساحلی : در این قسمت از پارک آبی هر آنچه که در کنار دریا وجود دارد انتظار شما را می کشد . در بخش ساحلی می توان آفتاب گرفت ، استراحت کرده و از تفریحاتی چون قایق سواری ، قایق های موزی ، دوچرخه آبی ، جت اسکی و ... لذت برد .
[*]تفریحات هیجانی : هیجان را در این بخش از آکوا پارک جینو پارادایس می توان تجربه نمود .
[*]بخش کودکان : در این بخش استخر و زمین بازی مخصوص برای کودکان در نظر گرفته شده است .
[*]پارک داینو : در این بخش از پارک آبی می توان سفری تاریخی به زمان دایناسورها داشت و با دایناسورهایی چون آنکلیسور ، آپاتاسور ، کارناتاسور ، دیلوفوسور ، سه شاخ چهره ، یانگچوانوسور و تیرانوسوروس آشنا شد .
[*]استخرهای جینو پارادایس : این مجموعه دارای استخر موج ، استخر آرامش ، رودخانه خروشان ، استخر المپیک ، استخرهای گردابی ، استخر کشتی دزدان دریایی و کافه استخر می باشد .

[تصویر:  gino_paradise_tbilisi3-qpr.jpg]
منبع : https://lezatesafar.com
لینک مرجع