تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: ایده های جذاب درباره ی ماشین عروس
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
 
در گذشته ، طبقه ی اشرافی جامعه  از کالسکه به همراه اسب سفید برای راهی کردن عروس و داماد به خانه ی بخت استفاده می کرده اند؛ اما امروزه کالسکه جای خود را به اجاره ماشین عرس همچون ماشین های گران قیمتی هم چون: بنز، بی ام و، لیموزین و... داده است. البته هنوز هم  برخی از زوج های امروزی به کالسکه و یا ماشین های عتیقه علاقه ی بیشتری نسبت به اجاره ماشین عروس های گران قیمت نشان می دهند.
 
گل زدن ماشین عروس، در 2 سال اخیر طرف داران فراوانی پیدا کرده است. می توان گفت در حال حاضر، این نوع تزئین از رایج ترین و شیک ترین روش های آراستن ماشین عروس درکشورمان به حساب می آید. نوع تزئین در این روش بسیار ساده است و در اکثر مواقع از گل های میخک تک رنگ بدین منظور استفاده می شود.
 
توصیه ی ما به افرادی که برای برگزاری مراسم عروسی به دنبال اتفاقات تازه می گردند، استفاده  از این روش برای تزئین ماشین عروسی اشان است. این دسته از تزئینات  یکی از خاص ترین روش های تزئین ماشین عروس به شمار می رود،  که بیشتر درکشورهای اروپایی کاربرد دارد. قطعا این نوع از تزئین ماشین عروس به افراد یکه در شهرهای پرترافیک سکونت دارند، توصیه نمی شود! زیرا طولی نمی کشد که دنباله ی تزئین شده ی ماشین عروس در زیر چرخ های ماشین های عقبی نابود خواهد شد!

 

 

 
لینک مرجع