تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: ترکیب رنگهای ایده آل برای مراسم عروسی در بهار
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
بهار فصل رنگ ها است و اگر می خواهید در بهار یک عروس زیبا شوید تکنیک های زیر را از دست ندهید.

رنگ های ایده آل و متناسب برای روزهای بهاری و مخصوصا برای تشکیلات مراسم عروسی مانند دسته گل عروس، کیک و ... رنگ های زیبایی چون صورتی روشن و آبی روشن و سبز و یاسی پیشنهاد می شود! 
 
دسته گل بنفش، صورتی، آبی 
نه اینکه فقط رنگ های روشن متناسب بهار باشد اما یک دسته گل آمیخته از گل های رز صورتی و نیلوفرهای آبی و گل های زیبای بنفشه و قرار دادن برگ های سبز روشن لابه لای آن می تواند بسیار جذاب باشد و یک دسته گل منحصر به فرد برای عروس خانم های بهاری باشد. 
[تصویر:  hou6991.jpg]
کیک آبی و سفید 
در این فصل برای کیک عروسی  پیشنهاد می شود از ترکیب رنگ های سفید و آبی روشن استفاده شود که یک حالت سنتی هم پیدا می کند. در اینجا، برای درست کردن کیک عروسی رویه ی خامه ای کیک یا شیرینی به رنگ آبی بسیار روشن و برای تزئین آن از روبان سفید بزرگ استفاده شده است که در بالای کیک به صورت پاپیون گره زده شده است. سپس قرار دادن شیشه های آبی رنگ برای گذاشتن شمع و بشقاب های سفید با طرح های آبی رنگ در کنار آن می تواند به جذابیت آن بیافزاید.
[تصویر:  hou6992.jpg]
یاسی (بنفش کمرنگ) و سبز 
دسته گلهای بسیار کوچک تزئین شده با گل های یاسی رنگ و برگ های سبز تیره می تواند یک تزئینی بسیار جذاب بر روی کیک عروسی زوج هایی باشد که می خواهند در فصل بهار مجلس عروسی خود را برگزار کنند. تزئین کیک با این مدل بسیار کلاسیک می باشد.
[تصویر:  hou6993.jpg]
صورتی و سبز روشن و سفید 
رنگ سبز روشن در لابه لای گل های ناز سفید و صورتی می تواند یک دسته گل بسیار دوست داشتنی برای هر مراسم عروسی باشد. در اینجا ، گل های رز صورتی با ساقه و ریشه های خشک شده سبز رنگ و ارکیده های سفید بسیار مناسب برای دسته گل عروس می باشد.
[تصویر:  hou6994.jpg]
سبز زیتونی و سفید 
بازی با رنگ های مختلف سبز ، مانند سبز زیتونی، و در کنار آن استفاده از رنگ های سفید یک طرح بسیار ایده آل و خیره کننده برای تزئین کیک عروسی های بهاری است. این کیک زیبای زیتونی رنگ با پایه های سفید رنگ و در کنار آن قرار دادن شمع های سفیدی که پائین آن با روبان های سبز رنگ تزئین شده است بسیار متناسب و زیبا می باشد.از گل های ریز سفید رنگ و برگ های سبز روشن لابه لای آن به همراه روبان های سبز رنگ برای تزئین کیک استفاده شده است.
 
[تصویر:  hou6995.jpg]
زرد کمرنگ 
یک دسته گل بسیار ساده پر از گل های زرد کم رنگ برای ساقدوش عروس خانم که یک لباس اصطلاحا هلویی رنگ به تن دارد پیشنهاد می شود چرا که گل های زرد زیبا در کنار رنگ متضادی چون هلویی رنگ می تواند بسیار خیره کننده باشد.
 
[تصویر:  hou6996.jpg]
 
لینک مرجع