تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: سال ۹۷ چه رنگی مد است؟
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
رنگ سال ۹۷ (رنگ سال) عاملی مهم است که هر سال توسط موسسه پنتون مشخص می شود البته مهم برای افراد طرفدار مد می باشد. رنگ سال ۲۰۱۸ رنگ بنفش انتخاب شده است.

[تصویر:  pantone-ultra-violet-97.jpg]

در سال ۹۷ کدام رنگ لباس را بپوشیم؟رنگ سال ۲۰۱۸ از سوی شرکت Pantone رنگ بنفش و به بصورت کد ۳۸۳۸-۱۸ Ultra Violet انتخاب شده است. رنگ بنفش از دید مردم انگلیسی زبان، رنگ سلطنتی به حساب می‌آید. در زمانهای قدیم بنفش یک رنگ کمیاب بود و فقط پادشاهان و افراد خاص می‌توانستند از این رنگ در منازل خویش استفاده کنند.

این رنگ علاوه بر اینکه حالت معنوی و آرامش[تصویر:  lebase-range-sal-97.jpg] را در افراد ایجاد می‌کند، یک رنگ شاد و شاداب است و به همین دلیل اغلب
دختران جوان و بانوان خوش سلیقه طرفدار این رنگ هستند.

رنگ سال ۹۷ یا همان ۲۰۱۸ چه رنگی است؟رنگ بنفش شاد و جذاب و آرامش بخش می باشد[تصویر:  lebase-range-sale-97.jpg] و بسیاری از خانم های دنیا به این رنگ علاقه نشان می دهند.
[تصویر:  range-sale-97.jpg]

چرا ایران رنگ سال را تعیین نمی کند؟
نقل قول: هم اکنون ارگان یا موسسه ای برای مشخص نمودن رنگ سال در ایران وجود ندارد، بنابراین رنگ سال میلادی به عنوان رنگ سال شمسی نیز انتخاب شده است. به این ترتیب رنگ سال ۱۳۹۷ هجری شمسی نیز  بنفش می باشد.
رنگ آرایش در سال ۲۰۱۸ یا همان سال ۹۷ شمسی[تصویر:  Ultra-violet-makeup.jpg]خانم های طرفدار مد که همیشه دوست دارن با مد روز جلو برن میتونن آراییشون رو هم با رنگ سال ۹۷ ست بکنند.
[تصویر:  Ultra-violet-makeup2.jpg] گردآوری شده از: Pantone – saten – delkhoshi – abartazeha

 
لینک مرجع