تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: تا کی باید صبر کرد تا شریک زندگی نیاز جنسیتو ببینه و پاسخ بده؟
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
در مورد پرسشی که در کانال مطرح شد و همینطور پاسخ شما. من هم یکی از مشکلاتم با همسرم همینه. فرمودید سکس رو متوقف کنید تا متوجه نیاز شما بشه.
سوالم اینه که اگر متوجه نیازت نشد،چه باید کرد؟ تا کی باید صبر کرد تا شریک زندگی نیاز جنسیتو ببینه و پاسخ بده؟ اگر ندید چه باید کرد؟
 
پاسخ دکتر شکیب:

اولا تصحیح کنم: من نگفتم فقط سکس را متوقف کنید. گفتم گفتگو کنید. حتی سبک گفتگو را توضیح دادم. این گفتگو هم فقط یک بار نیست. باید ادامه پیدا کند. شما باید با همان لحن، با شهامت، نه منفعل، و نه پرخاشگرانه، نیازتان را مطرح کنید.

چرا هنوز امتحان نکرده، این قدر ناامیدید؟ چرا به بدترین اتفاق فکر می کنید؟ همین ناامیدی و بدبینی، بزرگترین سنگ راه شماست.

چه بسا مشکلات دیگری هستند غیر از سکس، که روی رابطه تان اثر گذاشته. تا وقتی آنها باشند، معمولا درمان های سکس تراپی را اصلا نمی شود شروع کرد و زوج درمانی، بر سکس تراپی مقدم می شود.

اما پاسخ به سوال شما: همسری که به او می گویید: «عزیزم من برای بهتر شدن حالمان، برای اینکه رابطه بهتری داشته باشیم، برای اینکه هروقت سمت من می آیی من خوشحال شوم، نه که غصه ام بگیرد، احساس نکنم همسرم دارد به من تجاوز می کند، فقط ازت می خواهم که یکی دو ساعت وقت بگذاری و با هم مراجعه کنیم به مشاور. همین.» و باز هم همین کار کوچک را برای زندگی مشترک تان نمی کند، دارد چه پیامی را به شما منتقل می کند؟

پیامش را بشنوید. شما دیگر در انکار نباشید. پیام را بشنوید و برای زندگی تان تصمیم بگیرید.
لینک مرجع