تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: معرفی آکواریوم اس ای آ سنگاپور
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
آکواریوم اس ای آ سنگاپور در سال 2012 میلادی در استراحتگاه جهانی سنتوسا (Resorts World Sentosa) راه اندازی شده و با بخش ها و جذابیت های مختلف در میان گردشگران تور سنگاپور و شهروندان این کشور از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد . وجود 45 میلیون لیتر آب در S.E.A. سنگاپور سبب شده تا این آکواریوم از این حیث در جهان از بزرگترین ها باشد . آکواریوم اس ای آ کشور سنگاپور خانه بیش از 100 هزار جانور دریایی از بیش از 800 گونه مختلف می باشد که این موجودات در 10 منطقه و 49 زیستگاه مختلف نگهداری می شوند .
[تصویر:  aquarium_singapore2-qpr.jpg]
همانگونه که بیان شد این آکواریوم از 10 منطقه مختلف تشکیل شده که این مناطق عبارتند از :
[list=circle]
[*]گذر دریای کاریماتا و جاوا
[*]گذر دریای مالاکا و آندامان
[*]خلیج بنگال و دریای لاکادایو
[*]سفر اقیانوس
[*]اقیانوس باز
[*]اقیانوس هند و دریای عمان
[*]دریای سرخ
[*]آفریقای شرقی
[*]دریای جنوب چین
[*]دریای کوسه

یکی از جذاب ترین بخش های آکواریوم سنگاپور منطقه اقیانوس باز است که فرصت بازدید از بزرگترین گونه های دریایی دنیا نظیر کوسه پلنگی ، ماهی های بزرگ دریاهای گرمسیری ، زمرد ماهیان ناپولی و سفره ماهی های غول آسای مانتا را برای گردشگران تور سنگاپور فراهم می کند . این بخش از آکواریوم 18 میلیون لیتر آب و 50 هزار موجود آبزی دارد که بازدید از آن گردشگران را به اقیانوس های دور برده و دریچه ای وسیع به سوی اقیانوس به روی آنان می گشاید . توجه داشته باشید که پنل مشاهده این آکواریوم با 36 متر پهنا و 8.3 متر ارتفاع از بزرگترین ها در جهان می باشد .
[تصویر:  aquarium_singapore-qpr.jpg]
بازدید از S.E.A Aquarium می تواند یکی از جذاب ترین تفریحات سنگاپور برای تمامی گروه های سنی باشد اما اگر در سفر به این کشور مدرن و ثروتمند کودک به همراه دارید حتما سری به این مجموعه بزنید . در این آکواریوم کارکنانی مجرب و آموزش دیده مستقر هستند که به کودکان برای آشنایی بیشتر با گونه های مختلف کمک می کنند .منبع : lezatesafar.com
لینک مرجع