تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: ساندویچ بستنی و طرز تهیه آن
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
همه ی ما زمانی که اسم ساندویچ را می شنویم به یاد ساندویچ های خوراکی و بسیار سیر کننده مخصوص شام یا ناهار می افتیم ، در حالی که ساندویچ تنها محدود به این موارد نمی شود. ساندویچ بستنی یکی از لذیذترین و بهترین ساندویچ هایی است که شاید در طول زندگی خود با آن مواجه شده باشید. در صورتی که تنها یکبار از این ساندویچ استفاده کنید و مزه ی آن در زیر زبان شما قرار گیرد دیگر فراموش نخواهید کرد و برای همیشه در روزهای گرم سال آن را تهیه می نمایید.
[تصویر:  DSC_9914.jpg]
آستین ها را بالا بزنید و دست به کار شوید. برای آنکه بتوانید یک بیسکوییت بسیار خوشمزه درست کنید نیاز است تا شکر قهوه ای در اختیار داشته باشید و با شکر معمولی مخلوط کنید. پس از آن کره آب شده و همچنین یک عدد تخم مرغ را در این مخلوط اضافه کنید. اگر دوست دارید تا بستنی شما با طعم وانیل باشد در این مرحله وانیل را اضافه کنید ، اما اگر دوست دارید تا با طعم های دیگری باشد می توانید اسانس را به آن اضافه نمایید.
[تصویر:  1414181598236.jpeg]
این ظرف را کنار بگذارید و ظرف دیگر را به صورت گود انتخاب کنید. در داخل آن نمک بریزید ، پس از آن جوش شیرین را با ذرت مخلوط کنید. محتویات این ظرف را به ظرف قبلی خود اضافه کنید. در این مرحله می توانید از شکلات نیز به این ترکیب بیافزایید. ترکیبی که در دست شما قرار دارد باید به خوبی هم زده شود ، این کار را با قاشق انجام دهید. پس از آن دو قاشق را از این ملات برداشته و بر روی سینی که مخصوص فر است به شکل دایره ای یا هر شکلی که خود می پسندید به صورت منظم قرار دهید.
[تصویر:  dairy-free-ice-cream-sandwich-recipe-sq.jpg]
برای داشتن ساندویچ بستنی در ابتدا این خمیر باید در یخچال قرار داشته و سپس به فر منتقل شود. این خمیرها تا حدودی پف می کنند ، پس با فاصله از یکدیگر بچینید. درجه فر را می توانید بر روی 150 درجه تنظیم کنید. با  دقت به خمیر در حال پخت توجه کنید ، زمانی که رنگ آن به قهوه ای نزدیک می شود  زمانی است که شما می توانید فر را خاموش کنید. در این زمان می توانید بستنی آماده را از بیرون تهیه نموده و در داخل این خمیر قرار دهید. لذت چشیدن این ساندویچ بستنی را برای دوستان و آشنایان خود به همراه داشته باشید.

 منبع: تالار عروس

 
لینک مرجع