تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: جای جوش و ترمیم آن به وسیله آرایش
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
معمولا در هر فردی با توجه به رژیم غذایی و شرایط خاص بدن او جوش هایی به شکل های مختلف ظاهر می شوند. برای رفع این جوش ها به وسیله آرایش ، مرحله به مرحله با ما همراه باشید.
[تصویر:  19796_246.jpg]
جوش ها می توانند از نوع سرسیاه یا سر سفید باشند . یکی از کارهای نادرستی که پزشکان بر آن تأکید بسیار دارند دست زدن به جوش ها و به نوعی خروج مایع درون آنها می باشد. شاید در ابتدا مایعی سفید که همان چرک است خروج پیدا کند اما باید توجه داشته باشید که پس از آن با دستکاری های پی در پی خونریزی رخ می دهد و جای جوش بسیار نازیبایی را بر روی پوست باقی می گذارد. اگر فرد بدشانسی باشید دقیقا در همین روز خبری از یک جشن مهم به شما داده می شود ، حالا با این وضعیت چگونه در جشن حضور خواهید داشت؟ نگران نباشید.

وسایل آرایش خود را بردارید و برای جشن مهمانی حاضر شوید ، برای از بین بردن جای جوش و ترمیم آن تنها نیاز است که وسایل آرایش خود را آماده کنید و لحظاتی را با دقت برای رفع این مشکل اختصاص دهید. در ابتدا قبل از آنکه برای شروع پروسه آرایش آماده شوید نیاز است تا صورت خود را با آب ولرم و یک صابون بشویید. با این کار باکتری های احتمالی از روی پوست صورت محو خواهند شد.
[تصویر:  71333_765.jpg]
در مرحله ی بعدی جلوی آینه بنشینید. سعی کنید صورت خود را به آینه نزیدک کنید تا مکان دقیق جوش را مشاهده نمایید. حالا کرم پودر خود را بردارید و بر محلی که جای جوش شما به صورت قرمز وجود دارند به صورت دورانی بمالید. برای آنکه صورتی یک دست و زیبا داشته باشید نیاز است تا تمامی صورت خود را با کرم پودر پوشش دهید. در غیر این صورت تفاوت رنگ نامناسبی بر روی صورت شما مشاهده می شود.

پس از آن می توانید یک محصول دیگر با نام پن کک را انتخاب نمایید. سعی کنید که پن کک شما تماما همرنگ با پوست صورت انتخاب شود. در صورتی که جای جوش خود را با کرم پودر پوشش دهید و پس از آن پن کک روشن تری را به پوست بزنید قطعا جای جوش شما تشخیص داده خواهد شد. در صورتی که کرم پنهان کننده دارید که مخصوص گریم طراحی می شود با استفاده از قلموهای بسیار کوچک بر روی محل بمالید. قطعا دیگر اثری از جوش خود نخواهید دید.
[تصویر:  %D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1-%D8...30x400.jpg]
پس از صرف زمان چند دقیقه ای برای قرارگیری مواد بر روی پوست ، حالا زمان آن فرا رسیده تا بتوانید با استفاده از دیگر لوازم آرایش خود به ادامه ی آرایش بپردازید. رژ لب ، خط چشم ، سایه و . . . را به آرایش صورت خود اضافه کنید تا زیبایی ظاهری شما تکمیل شود. پس از آن به استفاده از یک مدل موی جذاب و متناسب با صورت و آرایش خود نیاز دارید.
 
 
منبع: تالار عروس
 

 

 

 
لینک مرجع