تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: خط چشم مناسب با رنگ چشم خود را بشناسید
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
اگر زیبایی صورت را یک دایره در نظر بگیریم، بدون شک خط چشم شما در مرکز توجه این دایره قرار دارد زیرا خط چشم می تواند تاثیر فراوانی به زیبایی چهره شما بگذارد. در این مقاله علاوه بر تجربیات علمی، تمام تجربیات خود را هم جمع کرده ایم تا به شما بگوییم چه خط چشمی مناسب رنگ چشم شماست. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

خط چشم مناسب با رنگ چشم خود را بشناسیدعوامل مختلفی در زیبایی ظاهری ما تاثیر گذارند از جمله، لباس و پوشش ما،رنگ موی ما بوی عطر و ادکلن ما و همچنین آرایش صورت ما که اصلی ترین مرکز زیبایی ما می باشد.از آنجایی که آرایش صورت برای بانوان، اصلی ترین قسمت زیبایی می باشد ما تصمیم گرفتیم تا به مرکز این زیبایی یعنی چشم، توجه کنیم و راز زیبایی چشم در آرایش را با شما به اشتراک بگذاریم.اگر رنگ چشم شما آبی است

[تصویر:  %D8%B1%D9%86%DA%AF%20%DA%86%D8%B4%D9%85%...%DB%8C.png]
خط چشم یا سایه‌ مناسب: در آرایش استاندارد، باید هدف شما در انتخاب رنگ خط چشم این باشد که رنگ چشم‌های خودتان را بیشتر به نمایش بگذارید و با این کار جذابیت بیشتری به آرایشتان بدهید.در صورتی که چشم‌های آبی دارید باید بدانید انتخاب رنگ مناسب خط چشم برای شما، رنگ مسی یا طلایی است، این دو رنگ آبی چشم‌هایتان را بیشتر نشان می‌دهند و جذابیت‌ آرایش چشم شما را بیشتر می‌کند. برای استفاده از این رنگ‌ها ، سه راه امتحان شده برای شما معرفی کرده ایم:
  • اول اینکه باید گوشه داخلی چشم هایتان را با سایه تقریبا تیره یا خط چشم ژلی پوشش دهید. برای این کار باید یک نقطه در گوشه داخلی چشم بزارید و آن را آرام آرام پخش کنید.

  • خط چشم را دقیقا در محل رویش موژه ها بکشید. دقت کنید که نباید کشیدن خط چشم از محل رویش مژه ها فاصله داشته باشد

  • یک مداد به رنگ کرم ملایم انتخاب کنید و روی تمام سطح بالایی پلک تان بکشید تا هنگام مشاهده چشم شما، دقیقا فکوس شخص مقابل روی مردمک چشم شما قرار گیرد.

دیگر رنگ‌های مناسب برای چشم آبی شما، بژ، آبی تیره و  قرمز مایل به قهوه‌ای است.
نقل قول: کلیک کنید: ادکلن زنانه رایحه شیرین

اگر رنگ چشم شما سبز است[تصویر:  %D8%B1%D9%86%DA%AF%20%DA%86%D8%B4%D9%85%...%D8%B2.jpg]

خط چشم یا سایه‌ مناسب: در چرخه‌ی رنگ‌ها رنگ تکمیل کننده‌ی سبز، رنگ قرمز است. به همین دلیل طبق تجربیات بهتر است از خط چشم‌هایی که پایه‌ی قرمز دارند استفاده کنید اما دقت کنید از خود رنگ قرمز در خط چشم استفاده نشود.برای خط چشم شما، رنگ‌های بنفش، ارغوانی و یاقوتی به دلیل وجود رنگ پایه قرمز در هر سه رنگ انتخاب‌ مناسبی خواهند بود.سایر رنگ‌های مناسب برای رنگ چشم سبز: تخربه ثابت نموده می‌توانید از قهوه‌ای متمایل به نارنجی،صورتی یا بادنجانی  بجای رنگ های بالا استفاده کنید.
نقل قول: کلیک کنید: ادکلن زنانه رایحه خنک
اگر رنگ چشم شما قهوه ای است

[تصویر:  %D8%B1%D9%86%DA%AF%20%DA%86%D8%B4%D9%85%...%DB%8C.jpg]
خط چشم یا سایه‌ مناسب: قهوه‌ای متداول‌ترین رنگ چشم بین انسان‌ها است و حاصل تمرکز زیاد ملانین است. بیشتر خانم‌ها دوست دارند چشم‌های قهوه‌ایشان خیلی زیبا و جذاب به نظر برسد برای این کار می‌توانید با خیال راحت سراغ یک خط نازک زرد مایل به تیره بروید. طیف زردی که انگار رگه‌هایی از پرتقالی دارد.اگر دوست ندارید ملایم بنظر برسید از رنگ‌های تند و تیز استفاده کنید، آبی- سرمه‌ای هم رنگ مناسبی برای چشم رنگ قهوهای است زیرا با ایجاد تضاد، زیبایی‌تان را بیشتر می‌کند.سایر رنگ‌های مناسب برای چشم قهوه ای: طوسی یا فیلی، لاجوردی و سبز
نقل قول: کلیک کنید: ادکلن زنانه شانل مدل Coco Noir
اگر رنگ چشم شما میشی است[تصویر:  %D8%B1%D9%86%DA%AF%20%DA%86%D8%B4%D9%85%...%DB%8C.jpg]

چشمان میشی ترکیبی از رنگ‌های آبی، سبز و قهوه‌ای است.خط چشم یا سایه‌ مناسب: استفاده متداول از رنگ‌هایی مثل زمردی و طلایی باعث می‌شود تناژ سبز چشم‌های میشی بیشتر خودش را نشان دهد. قهوه‌ای نه چندان تیره و روشن هم برای چشم‌های میشی مناسب است. سایر رنگ‌های مناسب برای چشم میشی، برنز، زیتونی و بنفش تیره است.
نقل قول: کلیک کنید: ادکلن زنانه ورساچه مدل Crystal Noir
اگر رنگ چشم های شما عسلی است

[تصویر:  %D8%B1%D9%86%DA%AF%20%DA%86%D8%B4%D9%85%...%DB%8C.jpg]

خط چشم یا سایه‌ مناسب: استفاده از خط چشم یا سایه‌ی نیلی یا سبز آبی برای افرادی که رنگ چشم‌هایشان عسلی است بسیار بسیار مناسب است.اگر می خواهید چشم عسلی شما بیشتر خودنمایی کند، می‌توانید سراغ خط چشم بنفش تیره بروید.استفاده از خط چشم مشکی یا برنزی هم برای خانم‌های چشم عسلی مناسب است.سایر رنگ‌های مناسب برای شما صورتی، طلایی، بنفش روشن و مسی هستند. رنگ چشم شما چه رنگی است؟ چه تجربه ای در مورد رنگ چشمتان و خط چشم دارید؟

منبع: وبلاگ عطر برند

 
لینک مرجع