تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: نکاتی درمورد گل آرایی ماشین عروس
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  %DA%AF%D9%84-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB...D8%B3-.jpg]اگر ساعت‌ها وقت خود را در اینترنت برای پیدا کردن عکس‌های تزئین ماشین عروسی گذرانده باشید، می دانید که تزئین مناسب و 
گل آرایی ماشین عروس می‌تواند یک ماشین خوب را به یک ماشین فوق العاده تبدیل کند. چیدمان گل‌های ساده و رنگارنگ بر روی ماشین می‌تواند کل ظاهر ماشین را تغییر دهد. فقط کافی است یک روبان با رنگ مناسب را در جا و زاویه‌ی درست قرار داد تا ماشین را از این رو به آن رو کرد. فقط کافی است بدانید چی را کجا بگذارید.از چه رنگی باید در تزئین ماشین عروس استفاده کرد؟
رنگ خود ماشین برای تزئینات خیلی مهم است. موقع تصمیم‌گیری در مورد رنگ و نوع تزئینات باید حتما رنگ خود ماشین را در نظر بگیرید. انتخاب رنگ مناسب می‌تواند به جذابیت ماشین بیفزاید.با توجه به فصل و زمان مراسم عروسی میتوانید از گلهای مربوط به آن فصل در گل آرایی ماشین عروس استفاده کنید.
خیلی راحت می‌توان ماشینی را که قبلا فقط خوب و شیک بود را به یک ماشین شگفت‌انگیز تبدیل کرد. خب حالا باید از کجا شروع کرد؟ چه چیزهایی را نباید فراموش کرد؟ از چه چیزهایی باید مطمئن شد؟ از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟ کدام یک از ایده‌های تزئین ماشین عروسی به درد شما می‌خورد؟
در این مقاله شما را در زمینه‌ی تزئین ماشین عروسی راهنمایی می‌کنیم.
ایده‌های حرفه‌ای برای تزئین ماشین عروسی [تصویر:  %DA%AF%D9%84-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB...%D8%B3.jpg]
گل-آرایی-ماشین-عروس
1.تصمیم بگیرید تا چه اندازه می‌خواهید ماشین عروس را تزئین کنید.
برای تزئین ماشین عروسی راه‌های وجود دارد. خیلی‌ها دوست دارند تزئینات کاملا ساده باشد و ترجیح می‌دهند فقط یک روبان روی کاپوت ماشین قرار بگیرد. برخی دیگر به دنبال یک سبک مینیمالیسم براقند، یعنی تزئینات زیادی نکنند اما همان تزئینات خیلی به چشم بیاید.
به عنوان مثال می‌توان کل ماشین را شبیه به یک هدیه کرد. از هر چهار طرف ماشین رشته‌های روبان را بالا آورد و روی سقف ماشین پاپیون کرد، درست مثل یک کادوی بزرگ.یا شاید دلتان بخواهد تزئینات‌تان کامل باشد از گل و پاپیون و روبان در گل آرایی  ماشین عروس خود استفاده کنید. اول از همه باید تصمیم بگیرید می‌خواهید تا چه حد تزئینات کنید. بهتر است که به تنهایی در این مورد تصمیم نگیرید و نظر همسرتان را هم در این زمینه بپرسید.2. چه کسی باید کار تزئین را انجام دهد؟
در مرحله‌ی بعد باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید خودتان ماشین‌تان را تزئین کنید یا ترجیح می دهید این کار را به یک شرکت 
تشریفات مجالس بسپارید.
شاید تزئین حرفه ای کمی هزینه بر باشد، اما دیگر دردسر تزئین ماشین روی دوش‌تان نخواهد بود و می‌توانید با خیال راحت به بقیه کارهایتان برسید.
از طرف دیگر، اگر خودتان ماشین‌تان را تزئین کنید هم می‌توانید بیشتر پس‌انداز کنید، هم احساس نزدیکی بیشتری به ماشین عروسی‌تان خواهید کرد. می‌توانید هرکاری که خودتان دوست دارید با ماشین‌تان بکنید. با این حال اگر هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارید، بهتر است قبل از تصمیم‌گیری نهایی کمی بیشتر فکر کنید.

برای خواندن ادامه مطلب > نکاتی در مورد گل آرایی ماشین عروس < به سایت iranwed.com  بیایید و به قسمت مقالات بروید یه عالمه مقاله برای بهترین و خاص ترین مراسم عروسی برایتان نوشته ایم.
 
لینک مرجع