تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: چطور لباس عروس مناسب انتخاب کنیم
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
شما مطمئنا دوست دارید در روز عروسی خود بی نظیر باشید، پس از انتخاب تالار عروس , لباس عروسی مناسب مسئله ای کلیدی خواهد بود. با انتخاب یک لباس عروس سفید سنتی یا هر سبک خاص دیگری شما نیازمند لباسی خواهید بود که زیبایی های شما را به نمایش بگذارد. اکثر دختران قبل از رفتن به  مزون لباس عروس  برای انتخاب لباس عروس مناسب با توجه به انواع سبک ها و قیمت های موجود سر در گم می شوند.مشابه خیلی چیزهای دیگر در برگزاری یک مراسم عروسی، انتخاب لباس عروس مناسب نیز نیازمند برنامه ریزی دقیق، با توجه به سلیقه و محدودیت های شما و صبوری برای انتخاب بهترین گزینه که شما را در شب عروسی با شکوه جلوه دهد، می باشد.
مجموعه ایران ود آماده ارائه بهترین لباس عروس برای مراسم عروسی شما میباشد
انتخاب بهترین لباس عروس با توجه به فرم بدن شما
[تصویر:  %D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%B9%D8%B1%D9....jpg12.jpg]
در برگزاری یک مراسم عروسی، انتخاب لباس عروس مناسب نیز نیازمند برنامه ریزی دقیق می باشد.
1-اگر فرم بدن شما به شکل گلابی یا سیب است از لباسی با قالب A شکل استفاده کنید.
یکی از مهمترین جنبه های یک لباس، تناسب آن با اندام شماست. قبل از رفتن به مزون لباس عروس برای خرید بررسی کنید که چه قالب لباسی متناسب با اندام شماست. اگر سینه های کوچک و پاهای فرم دار دارید، لباسی با قالب A گزینه مناسبی خواهد بود. این قالب لباس شامل دامنی می شود که از کمر به سمت پایین فرمی مشابه شکل حرف A را ایجاد می کند و معمولا برای اکثر فرم بدن ها مناسب است به ویژه برای افرادی با پایین تنه گلابی شکل و در حالت کلی برای تمام افرادی که دوست ندارند لباس آنها در قسمت پایین تنه جذب باشد. برای برجسته کردن و جلب توجه برای هر نقطه از بدنتان می توانید از تزئین های ویژه ای استفاده کنید به عنوان مثال استفاده و دوختن اشیای براق اشک شکل بر روی قسمت پشت لباس و اطراف کمر می باشد. از انتخاب لباسی که زرق و برق زیادی در قسمت پایین خود دارد اجتناب کنید چراکه باعث می شود پایین تنه شما بزرگتر به نظر برسد.
2-اگر سینه های شما بزرگ است بهتر است از لباسی کمکی و پوشش دهنده استفاده کنید.
اگر سینه های بزرگی دارید، لباسی که در قسمت بالا تنه پوشش دهنده باشد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این نوع لباس به شما کمک خواهد کرد در شب عروسی تان همانگونه که دوست دارید به نظر برسید.
خانم هایی که بالا تنه بزرگی بزرگی دارند از اینکه نمی توانند لباس دکلته بپوشند همیشه ناراحت هستند، در حالیکه می توانند از این نوع لباس ها استفاده کنند فقط برای اینکه بیشتر احساس راحتی کنند باید مراقب باشند که متناسب با فرم بدنشان لباس خود را انتخاب کنند.
لباس های با یقه مربعی شکل نیز می تواند گزینه خوبی برای این فرم بدن باشد چرا که زیبایی های بدن شما را بدون اینکه بیش از حد باشد، جلوه می دهد.
3-برای افرادی که سایز بزرگتری دارند لباس های امپراتوری توصیه می شود.
لباس های امپراتوری بسیار مشابه لباس های با قالب A هستند با این تفاوت که از پایین سینه شروع به ایجاد شکل حرف A می کنند در حالیکه در قالب A شکل این موضوع صرفا برای پایین تنه اجرا می شود. این لباس ها بسیار تحسین برانگیز بوده و برای افرادی که علاقه به پوشیدن لباس های جذب ندارند گزینه مناسبی محسوب می شود.
وقتی که می خواهید لباس امپراتوری انتخاب کنید، بهتر است سایز بزرگ که دارای پارچه اضافی است را انتخاب نکنید چرا که برجسته کردن فرم بدنتان به میزان اندک توصیه می شود.
4-برای فرم های بدنی کوچک لباس هایی توصیه می شود که جلب توجه در راستای عمودی ایجاد کنند.
از انتخاب لباس هایی که هر گونه جلب توجه در راستای افقی می کند اجتناب کنید به عنوان مثال: لباسی با راههای افقی. در عوض تمرکز خود را روی طراحی هایی بگذارید که در راستای عمودی هستند به عنوان مثال استفاده از کفش پاشنه بلند، راههای عمودی و هر گونه طراحی دیگر برای جلب توجه در راستای عمودی.
لباس امپراطوری نیز با جلب توجه به بالا تنه و بلند به نظر رسیدن پایین تنه می تواند گزینه خوبی برای فرم های بدنی کوچک باشد.
5-افراد قد بلند و لاغر می توانند از هر دو دسته لباس جذب یا گشاد استفاده کنند.
اگر شما لاغر و قد بلند هستید ممکن است بخواهید لباسی انتخاب کنید که فیزیک بدنی شما را بیش از پیش به نمایش بگذارد یا اینکه ممکن است قصد داشته باشید انحناهای بدن شما بیشتر در چشم باشد. بر اساس سلیقه شخصی، شما می توانید از لباسی جذب که فرم بدنی کشیده شما را بیشتر برجسته کند استفاده کنید یا اینکه از لباسی گشادتر با طرح ماهی شکل برای ایجاد انحنا در فرم بدنی خود استفاده کنید.
لباس های جذب لزوما تنگ نیستند اما به گونه ای طراحی شده اند که انحنا ها و فرم بدنی شما را پنهان نمی کنند. اگر در مورد قسمت خاصی از بدنتان حساسیت دارید می توانید از لباس دیگری استفاده کنید.
6- فراموش نکنید که شما بهتر از هر کس دیگری خودتان را می شناسید.
اساسا اصول و عرف های زیادی برای انتخاب لباس متناسب با فرم های بدنی مختلف وجود دارد و به هنگام انتخاب لباس بهترین نقطه برای شروع هستند. اما باید مراقب باشید که لباسی را انتخاب کنید که در عین تناسب با اندام شما، با آن راحت باشید و آن را دوست بدارید.
یک روش مناسب برای فهمیدن این موضوع که چه لباسی برای شما بهترین انتخاب خواهد بود، نگاه کردن به لباس هایی است که در حال حاضر دارید. هر چند در مقایسه با لباس عروسی رسمیت کمتری دارند اما نشان می دهند که عمدتا شما چه سبک لباسی می پوشید و با آن احساس راحتی می کنید.
یک روش دیگر این است که قسمتی از بدنتان که مورد علاقه تان است را انتخاب کرده و طرحی را انتخاب کنید که آن قسمت را به بهترین شکل جلوه دهد به عنوان مثال اگر دستان و بازوهای خوش فرمی دارید، از یک لباس بدون آستین استفاده کنید که آن بخش ها را در معرض نمایش قرار دهد.
برجسسته کردن بخشی از بدن لزوما به معنای بی حجاب کردن آن نیست. مراقب باشید که پاهای خود را بیش از حد لخت نکنید چراکه هرچه بیشتر پوست شما معلوم باشد، باعث می شود لباس شما کمتر رسمی به نظر برسد.
لینک مرجع