تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: جایگاه عروس وداماد
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
      
[تصویر:  330db2e26a6aac07091d8dbb39a3eeb1.jpg] [تصویر:  f39eb6f8ffa16945598634e772e871f0.JPG] [تصویر:  42f3f6d4f5cac4023b9a894166212012.jpg]

انتخاب جایگاه عروسی زیبا و شیک دغدغه همه عروس ها و دامادها است که دوست دارند بهترین و زیباترین جایگاه را انتخاب نمایند. مشاهده مدل های متنوع و مختلف جایگاه های طراحی شده توسط خدمات مجالس دُرچین کمک زیادی به داشتن انتخاب مناسب می کند. آنچه در ادامه مشاهده می فرمایید تصاویر چندین جایگاه جدید و شیک است که میتوانید از این جایگاهها و طراحی های ارایه شده توسط تشریفات عروسی دُرچین ، نهایت استفاده را ببرید.
ایده های مختلفی برای تزیین جایگاه عروس و داماد وجود دارد که درخدمات مجالس دُرچین از به روزترین آنها درطراحی استفاده شده است تا جشن عروسی ایده آل و فوق العاده ایی داشته باشید و همه چیز آنگونه که دوست دارید فراهم شود. یکی از رایج ترین و زیباترین تزیینات جایگاه برای عروس و داماد استفاده از انواع گل است که باعث می شود جایگاه شما جلوه خاصی داشته باشد و مورد توجه قرار گیرد. در این زمینه از انواع گل ها می توان استفاده کرد و آنها را به بهترین شکل چید و در تزیینات جایگاه به کار برد.نورپردازی مناسب و زیبا یکی از شیوه های عالی و جذاب برای جلوه بیشتر جایگاه است که نقش مهمی در زیبایی آن دارد. با استفاده از نورهای سفید و رنگی فضایی شیک و ایده آل ایجاد کنید.رنگ بندی مناسب و رعایت هارمونی رنگ ها زیبایی خاص و قابل توجهی به جایگاه می بخشد و فضایی ایده آل و شیک ایجاد می کند. معمولا رنگ های سفید، نقره ایی، طلایی و سایر رنگ های روشن و درخشان کاربرد زیادی در تزیین جایگاه دارند.
لینک مرجع