تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: عطر از کجا بخریم؟
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
وقتی برای کسی به فکر هدیه هستید، بعد از کلی بالا و پایین و مشورت با دیگران به این نتیجه می رسید که عطر هدیه بدهید. برای خرید عطر به دو چیز فکر می کنید: اول ارجینال بودن عطر و دوم رایحه عطر، ما در این وبلاگ قصد داریم به بررسی این موضوعات بپردازیم و با این موضوع شروع کنیم چه عطری را از کجا سفارش دهیم؟
 
 
اگر به تعداد برندهای معتبر در عطر بنگرید شاید به عدد یکصد برسید. یعنی ما یکصد برند معروف و معتبر داریم که به طور تقریبی هر کدام بیست مدل محصول عطر دارند که با یک مقدار حساب و کتاب به عدد دو هزار عطر می رسیم.
 
 
 پس برای بررسی و جستجوی عطر دلخواه با تست رایحه عطر نمی توانیم به نتیجه دلخواه برسیم و امکان اشتباه فراوان است. برای این کار بهتر است از مشاوره افراد متخصص بهره مند شوید. مثلا شما عطری را برای یک خانم جوان با پوست گندمی می خواهید و مشاور عطر به شما چندین مورد معرفی می کند و برای هر کدام از عطرها توضیح می دهد و در نهایت شما یکی را انتخاب می کنید.
 
 
البته قبل از بررسی عطر ها بهتر است بدنبال فروشگاه معتبر بگردید اگر از جایی که سفارش می دهید مطمئن باشید هم عطر ارجینال می خرید و هم مشاوره تخصصی دریافت می کنید. فروشگاههای معتبر کم نیستند اما هر کدام مزایا و معایبی دارند که ما در این وبلاگ نمی توانیم به همه ی آنها بپردازیم.
 
 
فروشگاه اینترنتی عطر آرانیکا در زمینه عطر سالها بصورت تخصصی فعالیت دارد و با بهره مندی از مشاوران مجرب و آنلاین راهنمای انتخاب و خرید عطر برای شما خواهند بود. ضمن اینکه تمام عطرهایی که از آرانیکا سفارش می دهید ارجینال می باشد، این فروشگاه با تضمین هفت روزه گارانتی عطر را برای محصولات خود در نظر گرفته است.
 
[size=14px]خرید عطر آرانیکا- http://aranika.com
لینک مرجع