تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: افراد مشهور چه عطری را دوست دارند ؟
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
 
افراد مشهور هم عطر و ادکلن استفاده می کنند اما شاید فکر کنید این اشخاص عطرهای گران می پسندنند، در حقیقت این طور نیست آنها سعی می کنند خوشبو ترین عطر را انتخاب کنند و شاید فقط از یک مدل عطر استفاده کنند که این فقط سلیقه است و هر عطری با روحیه همه سازگار نیست.البته کلا عطر و ادکلن کالای لوکس است و ربطی به قیمت آن ندارد.
 
 
ما در اینجا می خواهیم بدانیم که افراد مشهور چه عطری استفاده می کنند ؟
مثلا: خانم ریتا اورا ستاره هالیوودی درباره عطر Chanel Chance می نویسد: برای بوی این عطر می میرم. همین طور یکی از عطرهای مورد پسند خانم الیزابت تیلور بازیگر مشهور هالیوودی Versace Bright Crystal می باشد.
 
 
عطر Versace Crystal Noir از رایحه هایی است که خانم نیوشا ضیغمی ترجیح می دهد از آن استفاده کند. اما خانم لیلا اوتادی عطری که از عطرهای مختلفی استفاده می کند اما عطری که رایحه اش را خیلی دوست دارد Narciso Rodriguez است.
 
 
جورج کلونی بازیگر و تهیه کننده آمریکایی که یکی از هالیوودی های شناخته شده می باشد از عطر Creed Green Irish Tweed که بنظر می رسد انتخاب خوبی است استفاده می کند.
 
 
جالب است بدانید بعضی ها شیشه و رنگ عطر هم برایشان جذاب است مثلا خانم بهاره افشاری که حس خوبی نسبت به عطر Calvin Klein دارد و از آن استفاده می کند.
 
 
خانم نرگس محمدی که در فیلم ستایش شهرت یافت درباره عطر خودش می گوید: از محصولات برند Ferre استفاده می کنم، اما عطر های Lanvin و Yves Saint Laurent را می پسندم.
 
[تصویر:  kg2q_22589-300x200.jpg]
بیشتر آقایان معمولا رایحه های تلخ را انتخاب می کنند مثلا عطر Dkny یکی از عطرهای دوست داشتنی اشکان خطیبی است و او عاشقش است. برعکس این هم می توانیم از آقای حامد بهداد نام ببریم، ایشان عاشق عطر گرم است و Karl Lagerfeld  را دوست دارد.

خرید عطر و ادکلن آرانیکا- http://aranika.com

[تصویر:  c8vd_1_-_copy.jpg]
لینک مرجع