تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: نکاتی که یک عروس قبل از رفتن به آرایشگاه باید بداند
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  bride_3-500x583.jpg]

باید در نظر داشته باشید که جهت هرچه زیباتر و جلوه بیشتر شما در مراسم عروسی‌تان بهتراست قبل از رفتن به آرایشگاه خود نکاتی که در ادامه گفته می‌شود را در نظر بگیرید و به آن توجه نمایید.رعایت برخی نکات توسط عروس قبل از رفتن به آرایشگاه سبب ایجاد هماهنگی در مراسم عروسی می‌شود و وظایف عروس قبل از رفتن به آرایشگاه سبب به وجود آمدن یک آرایش عروس زیبا و منحصربه‌فرد خواهد شد.شاید شما یکی از کسانی باشید که قرار است در هفته‌های آینده مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید. احتمالاً استرس بسیاری دارید چرا که هم باید به خود برسید، هم باید به فهرست مهمان‌ها فکر کنید، هم به دنبال درست کردن خانه‌ای رؤیایی باشید و …. همه این کارها بسیار مهم است ولی به یاد داشته باشید، مهم‌ترین نکته در این شب بزرگ، ظاهر شماست و باید از همین حالا کم کم ظاهر خود را آماده کنید.
[تصویر:  bride_1.jpg]

در نظر داشته باشید که عروسی شما بیشتر از یک شب نیست و این شب تکرار نشدنی است پس باید آمادگی کاملی برای این شب بزرگ داشته باشید. در صورتیکه جشن عروسی شما نزدیک است از همین امروز شروع کنید و برنامه ریزی های مختلف در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم داشته باشید. در مورد نوع آرایش و نکاتی آرایشی شما در ادامه همراه ما باشید تا در آن شب چهره فراموش نشدنی داشته باشید. ما قدم به قدم راهنمایی‌تان می‌کنیم.
یک چک لیست از نکات مهم تهیه کنید
چک لیستی از همه‌ی چیزهای مهم درست کنید، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که انجام هیچ کاری را فراموش نخواهید کرد. می‌توانید بعداً از این لیست برای یادآوری انجام کارها نیز استفاده کنید. بعلاوه، بعداً آرامش خواهید داشت، چرا که لیستی از کارهایی که باید انجام دهید روبروی شماست و دلهره نخواهید گرفت.
[تصویر:  bride_4.jpg]
قبل از رفتن به آرایشگاه با آرایشگر خود مشورت کنید
بهتر است هرچه زودتر، پیش آرایشگرتان بروید چون او با دیدن پوست و موی شما مطمئناً پیشنهادهایی برای زیباتر شدن آنها دارد و شما باید وقت داشته باشید توصیه‌های او را عملی کنید. در روز عروسی بهتر است از مواد آرایشی ضدآب و غیر چرب استفاده کنید تا هم دوام بیشتری داشته باشد و هم باعث لک‌شدن لباس زیبای شما نشود، همچنین بهتر است هنگامی که برای عکس‌گرفتن به آتلیه می‌روید، حداقل یک ساعت از آرایش شما گذشته باشد.

رازهای انتخاب بهترین آرایشگاه خوب و ایده آل
همه خانواده مشتری یک آرایشگر نشوید. از قدیم مرسوم بود که عروس با دختران جوان یا مادر و خواهر و خاله و دختر خاله‌هایش همه نزد یک آرایشگر آشنا می‌رفتند. هیچ وقت این اشتباه را نکنید زیرا یک آرایشگر از پس زمان‌بندی آماده کردن همه شما بر نمی‌آید و نفرات آخر معمولاً نتیجه‌ای ناخوشایند یا شینیونی شل را دریافت می‌کنند که هنوز نرسیده به محل جشن باز می‌شود.

لبخند زدن را هرگز فراموش نکنید
در روز عروسی‌تان، کاری که باید انجام دهید این است که خیلی بخندید! حدود 2 تا 3 هفته قبل از عروسی، بهتر است پیش یک دندان‌پزشک بروید تا دندان‌های تان را با روش‌های کاملاً حرفه‌ای سفید کند، ولی اگر با روش‌های خانگی، دندان‌های تان را سفید کنید، بهتر است 5 هفته تا یک ماه قبل از عروسی، استفاده از این روش‌ها را شروع کنید. همچنین لبخند زدنتان را روبروی آینه میلیون‌ها بار تمرین کنید، تا اینکه در آن روز بزرگ به بهترین شکلی که می‌توانید بخندید.

خوشبوترین عروس باشیدعطری را که می‌خواهید در روز عروسی‌تان استفاده کنید، تهیه کنید و چندین بار آن را روی پوستتان امتحان کنید. حواستان باشد که یکی، دو روز مانده به عروسی برای انجام چنین تغییراتی خیلی دیر است و ممکن است آرامشتان را به هم بزند.
لینک مرجع