تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: دو تا از مدرن ترین هتل های پوکت در تور تایلند
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
عکس های هتل لینو پالاس پوکت تایلند
[تصویر:  Loenoe-Palace-Thailandtor.com-1.jpg]
عکس های هتل لینو پالاس پوکت تایلند
هتل لینو پالاس پوکت
Loenoe Palace
عکس های هتل لینو پالاس یکی از هتل های پوکت تایلند می باشد که هتلی ساحلی است. ۱۵ دقیقه تا ساحل پاتونگ و فاصله دارد. با اقامت در این هتل ۳ ستاره و بهره مندی از امکانات آن از تعطیلات خود لذت ببرید. در تور تایلند ما شرکت کنید و این هتل ساحلی را برای اقامت خود انتخاب کنید.
[تصویر:  Loenoe-Palace-Thailandtor.com-.jpg]
عکس های هتل لینو پالاس پوکت تایلند
امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (تمام فصول)، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. این هتل دارای ۱۵ اتاق می باشد. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نیز از  تور پوکت بخواهید.
[تصویر:  Loenoe-Palace-Thailandtor.com-0.jpg]
عکس های هتل لینو پالاس پوکت تایلند
بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل زده؛ از غذای خوشمزه آن میل کنید.هتل به صورت ۲۴ ساعته آمادگی پذیرش مسافران عزیز را دارد. اگر مایل به صرف صبحانه در اتاق هستید هتل این خدمات را به شما ارائه میدهد. در صورتی که مایلید با تور های داخلی به گردش بروید در هتل برای شما امکاناتی در نظر گرفته ایم. لباس هایتان برای شستشو به لباسشویی هتل بسپارید.
عکس های جدید هتل کوارتر پوکت تایلند
[تصویر:  Quarter-Phuket-Thailandtor.com-.jpg]
عکس های جدید هتل کوارتر پوکت تایلند
هتل کوارتر پوکت
یکی از هتل های معروف پوکت هتل کوارتر می باشد که در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد که برای علاقمندان تور پوکت با عکس های جدید آماده کرده ایم. این هتل ۵۰۰ متر از ساحل با ماسه های سفید سورین فاصله دارد. این هتل ۴ ستاره و مجلل ۲۴ کیلومتر از مرکز شهر پوکت فاصله دارد. این هتل با امکانات کامل و عالی آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا بهترین و لوکس ترین هتل ها را برای اقامت به شما پیشنهاد کنیم.
[تصویر:  Quarter-Phuket-Thailandtor.com-0.jpg]
عکس های جدید هتل کوارتر پوکت تایلند
یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید. میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر بیلیارد، تنیس شرکت کنند. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ، جکوزی، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد. این هتل دارای ۲۰ اتاق می باشد.
[تصویر:  Quarter-Phuket-Thailandtor.com-1.jpg]
عکس های جدید هتل کوارتر پوکت تایلند
لینک مرجع