تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: نکاتی مهم در انتخاب ماشین عروس و گل زدن آن
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
رویای دختر بچه ها از قدیم کالسکه ای با اسب های سفید بود است ولی امروزه این رویا تبدیل شده به ماشین های عروس رنگارنگ و گل زده. برخی به دنبال ماشین های گران قیمت و مدرن مانند لیموزین و لامبورگینی و … هستند و با کرایه کردن این ماشین ها سعی دارند روز عروسی خود را باشکوه برگزار کنند.
برخی دیگر به دنبال ماشین های کلاسیک و قدیمی هستند که در برخی موسسات کرایه ماشین عروس آنها را برای روز عروسی خود در اختیار می گیرند. اما می بایست در انتخاب ماشین عروس و گل آرایی آن برخی نکات را مد نظر بگیرید تا استرس شما در هنگام عروسی تان زیاد نشود و این شب تکرار نشدنی را با مشکل روبرو نکنید.نکاتی مهم و ضروری که در گل آرایی ماشین عروس باید به آن توجه کنید
♦ در صورتی که قصد کرایه ی ساعتی ماشین عروس را دارید ، حتما یک زمان اضافی را در کرایه ی آن در نظر بگیرید در مسیر رسیدن به تالار، آتلیه، باغ و ... در نظر بگیرید  و به فکر بدقولی های میهمانان ، عکاس و فیلم بردار ، آرایشگاه عروس و حتی ترافیک را بکنید تا جهت تحویل ماشین استرس نداشته باشید.
♦ اگر قصد دارید اتومبیل (کلاسیک) قدیمی و عتیقه  را سفارش دهید حتما فکر خراب شدن آن را هم بکنید ، چراکه در گاهی از مواقع ماشین عروس گل زده را با کمک جرثقیل به تعمیرگاه برده اند . اگر برای اجاره ی اینگونه ماشین ها علاقه و اصرار دارید ، حداقل بهتر است که راننده ی مخصوص خود اتومبیل را هم با خودتان ببرید تا در صورتی که برای ماشین پیش بیاید او با زیر و بم آن ماشین آشنا است و می تواند به کمک شما بیاید .
[تصویر:  %DA%AF%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9...00x300.jpg]
♦ در صورتی که لباس عروس تان بسیار بزرگ و پرچین و همچنین دنباله دار است ، بهتر است به فکر ماشینی باشید که به اندازه ی کافی بزرگ و جادار باشد تا لباس عروس شما چروک نشود .
♦ جهت تزئین و گل آرایی ماشین عروس بهتر است گل های درشت سفارش دهید تا جلوه بیشتری داشته باشند ، گل های کوچک مانند گل های صحرا و یا علف سبز نیز جلوه می کنند .
♦ اگر عروسی شما درفصل تابستان است، گل های تزئین شده به دلیل گرمای زیاد به سرعت پژمرده می شوند و زیبایی و شکل خود را از دست می دهند. در صورت استفاده از گل بهتر است که ماشین را کمتر در مقابل آفتاب قرار دهید و یا در مکان هایی که خنک می باشند نگه دارید که آسیب کمتری به گل ها وارد شود و شکل اصلی گل ها از دست نروند. بهتر است به جای گال از روبان های رنگی و تورها در دیزاین ماشین عروس استفاده کنید و در کنار آنها از صدف و ستاره دریایی نیز بهره ببرید.
♦ اگر در فصل های زمستان یا پاییز عروسی می کنید بهتر است وضعیت آب و هوای روز عروسی تان را سه روز قبل از هواشناسی جویا شوید. اگر در روز عروسی شما هوا بارانی و برفی بود بهتر است برای گل آرایی ماشین عروس خودتان را به زحمت نیاندازید و یا طوری برنامه ریزی کنید که کمتر در فضای باز قرار گیرید که تزئینات روی ماشین آسیب کمتری ببینند.
♦ اگر چنانچه شما صاحب ماشین هستید بهتر است ماشین خودتان را گل زده و تزئین کنید. کرایه ماشین های لوکس و مدرن بیشتر کار انسان های تازه به دوران رسیده است و چندان در ذهن مردم زیبا نیست. حتی اگر ماشین شما چندان جدید و مدرن نباشد ماشین خودتان است و چند سال بعد از عروسی تان همراه خاطرات و گذشته تان است. ضمن اینکه در هزینه های عروسی هم صرفه جویی کرده اید.
[تصویر:  iftxdact6bqok29c4pe3-400x300.jpg]
♦ بهترین رنگ برای ماشین عروس سفید است. چراکه سمبل عروس سفید است .
♦ هنگام سفارش گل برای ماشین تان توجه داشته باشید که جلوه ی بیش تر رنگ ماشین و رنگ گل ها باید با هم متضاد باشند . مثلا اگر رنگ ماشین سفید است ، گل سفید روی آن نزنید . بلکه انواع گل های رنگی جلوه ی بیش تری خواهند داشت . اگر ماشین تان دودی است بهتر است از گل هایی با رنگ های ملایم و روشن مثل صورتی یا سفید استفاده کنید . اگر ماشین تان نقره ای است ، گل هایی با رنگ زرشکی ، قرمز و … جلوه ی دیگری به آن می دهد . هم چنین اگر ماشین تان مشکی است به هیچ وجه با رنگ سفید یکدست آن را گل نزنید زیرا شبیه به ماشین های مراسم تدفین می شود .
 
لینک مرجع