تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
استفاده از میز تلفن های زیبا در طراحی دکوراسیون منزل تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت طراحی داخلی فضای خانه دارد. پس باید به جای قرارگیری میز تلفن در منزل اهمیت بیشتری داد. شاید هیچگاه ما به گلدانی که روی میز قرار میدهیم دقت نکنیم اما مطمئن باشید شخصی که وارد خانه میشود، بویژه برای اولین بار، جزئیات زیادی را می‌بیند و این نکات کوچک هم در نظرش با اهمیت جلوه می‌کند. اگر میخواهید نمای منزلتان زیبا و چشمنواز به نظر رسد، بهتر است از نکات ریز و کوچک غافل نشوید. جای تلفن شما در دکوراسیون منزل شما کجاست؟! آیا جای مشخصی برای آن در نظر گرفته اید یا همیشه در جست و جوی آن هستید! امروز دراین مطلب می خواهیم به بررسی میز تلفن در دکوراسیون بپردازیم با ما همراه باشید.

تلفن غالبا باید در فضایی قرار بگیرد که بیشتر افراد استفاده کننده ی آن در آن محل هستند. عمده مخاطبان تلفن ها خانم های خانه دار هستند پس یکی از مناسب ترین محل های قرار گیری تلفن ها در آشپزخانه یا در نزدکی آن است، برای این منظور می توانید شلف و طبقه هایی را در این فضا در نظر بگیرید و تلفن و متعلقاتش را روی آن قرار دهید.

یک میز کوچک شلف طور در کنار میز غذاخوری شما می تواند بهترین فضا برای قرارگیری تلفن شما باشد، می توانید در کنار آن از یک صندلی نیز استفاده کنید و فضای مناسبی را برای پاسخ دادن به نامه ها و یا یادداشت های روزانه ی خود ایجاد کنید.

گوشه ی دنجی از خانه ی خود را انتخاب کنید و آن  را به فضای تلفن خود اختصاص دهید، توجه داشته باشید که تلفن هم جزئی از عناصر دکوراسیون شما می باشد پس باید با سایر عناصر داخلی شما هماهنگ و در یک سبک باشد.

از وقتی پای تلفن بیسیم به خانه های ما باز شد، میزهای تلفن جای هر وسیله ای شد به جز تلفن. به همین دلیل کم کم کاربرد این میزها از یاد رفت و در خیلی از خانه ها این میزها نه تنها جایی برای نظم بیشتر نیستند بلکه به بی نظمی و ریخت و پاش خانه هم نیز کمک میکند. پس خوب است دقت داشته باشید نظم وسایلی مانند میز تلفن هم بسیار مهم است و هم به زیبایی دکوراسیون خانه کمک میکند. قرار دادن تعدادی کاغذ در اندازه های مختلف به همراه چند خودکار و تعدادی دفترچه تلفن و انواع مجله ظاهر نامناسبی به گوشه اتاق یا سالن پذیرایی شما می دهد.

برای نظم و انضباط میز تلفن بهتر است اگرمیز کشو دار است از کشوی آن برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده کنید. در غیر این صورت فقط یک دفتر یا یک دسته کاغذ با یک خودکار روی میز قرار دهید. مجله ها را هم در کتابخانه یا جای دیگر قرار دهید.


علاوه بر تلفن های ثابت در خانه، جایی برای تلفن های همراه با شارژها و سایر متعلقاتشان در نظر بگیرید تا همیشه روی میز یابخشی از خانه رها نشوند برای این منظور از یک نجار یا متخصص بخواهید فضای کشو مانندی را برای شما طراحی کند و آن را در اتاق خواب یا هر بخش دیگری که خودتان صلاح میدانید تعبیه کنید و به فضای داخلی خود نظم بدهید.

فرورفتگی های روی دیوار بهترین راه حل برای قرار دادن تلفن های شماست. اگر همچین فضایی در خانه ی خود دارید حتما از آن نهایت استفاده را ببرید .

شلف ها و قفسه ها بهترین محل برای قرار دادن تلفن و سایر متعلقات آن می باشد، توجه داشته باشید که تلفن فقط یک وسیله ی ساده نیست بلکه در کنار خود دفتر وقلم و قلمدان و .... هم دارد و باید برای آن ها نیز فضای مناسبی را در نظر بگیرید.

در آشپزخانه ی خود فضایی را به منظور انجام کارهای روزانه مثل تلفن زدن، بررسی نامه ها و ایمیل ها و یا یادداشت های روزانه ی خود ترتیب دهید این فضا بسته به خلاقیت شما می تواند یک شلف یا فرورفتگی دیوارها باشد که علاوه بر کارساز بودن ظاهر متفاوتی به فضای شما می بخشد.

منتو دکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی می باشد.
لینک مرجع