تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: برگزاری مراسم عروسی در فصل های سرد
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
برگزاری مراسم عروسی در فصل های سرد سال میتواند زیبایی و جذابیت خاصی به عروسی شما ببخشد و بهترین فصل برای مراسم عروسی هم برای عروس و هم برای داماد باشد.یکی از مزایای برگزاری مراسم عروسی در فصل های سرد سال این است که به احتمال زیاد راحت‌تر می‌توانید مکانی مناسب برای برگزاری جشن‌تان پیدا کنید و از آنجایی که در فصلی ازدواج می‌کنید که کمتر مراسم عروسی در آن برگزار می‌شود، می‌توانید با قیمت مناسب تری مراسم خود را جشن بگیرید.
پر طرفدارترین ویژگی دکور عروسی زمستانی، میوه  درخت کاج و دیگر وسایل چوبی است. می‌توانید آن‌ها را تقریبا همه جا استفاده کنید. روی قسمت بالای کیک عروسی‌تان، برای دسته‌گل‌تان، روی کارت‌های دعوت و روی میزها. پنبه برای این فصل خیلی استفاده دارد. می‌توانید به اصطلاح پنبه‌های عروسی درست کنید. پنبه می‌تواند برای دسته‌گل عروس، گل روی کت داماد و برای فضای دکور مورد استفاده قرار گیرد. در نهایت بهترین دکور چراغ‌های ریز و درخشان است. این ویژگی بی‌همتا ، جادویی خاص به مراسم‌تان می‌افزاید که میهمان‌های‌تان را شگفت‌زده خواهد کرد؟

خیلی از مزون‌ها در فصل زمستان برای لباس‌های‌شان حراج می گذارند. پس می‌توانید آنچه دوست دارید را آسان‌تر و ارزان‌تر پیدا کنید. جزییات، مهمترین مزیت لباس‌های زمستانی هستند. ایده  خوبی است اگر بخواهید روی لباس عروسی‌تان کت خزدار بپوشید. یک شال بافتنی هم می‌تواند خاص و زیبا باشد. دستکش را فراموش نکنید، نیازی نیست که آن را در کل جشن دست‌تان کنید. دستکش برای عکس گرفتن زیبا می‌شود.

ایده‌های زیادی برای عکاسی در زمستان وجود دارد:
- سورتمه‌سواری یا اسکی روی یخ ( اگر در مناطق پربرف هستید)
- انتخاب یک مکان زیبا در جنگل با یک مبل و شمع زیاد( اگر در مناطق پر درخت هستید)
- اجاره کردن خانه‌ای شومینه‌دار
- عکس گرفتن کنار دریاچه یا رود پر آب یا یخ‌زده
- اجاره کردن اسب و کالسکه

به آرایشگرتان بگویید در آرایشتان از المان های فصلی استفاده کند. مثلا تاج سرتان را مدل برفی انتخاب کند. روی ناخن هایتان برف طراحی کند و... به این ترتیب می توانید تبدیل به یک ملکه برفی شوید! حتی می توانید به جای کفش های مرسوم عروس، از چکمه پاشنه دار سفید استفاده کنید. ترکیب این چکمه با یک کیف خزدار عالی به نظر می رسد
لینک مرجع