تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: دسته گل عروس بسیار زیبا و برازنده
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
انتخاب دسته گل عروسی از مهمترین نکاتی است که در برگزاری مراسم عروسی باید به آن توجه داشت و یک دسته گل زیبا و منحصربفرد را برای عروس خانم انتخاب کرد. در این مطلب برای شما نکاتی را خواهیم گفت که عروس خانم ها در انتخاب دسته گل عروسی خود انجام می دهند. تجربیاتی که گل فروش ها همیشه به آن اشاره می کنند و با وجود آن باز هم دچار آن ها می شویم. با ما همراه باشید تا از نکاتی که برای انتخاب یک دسته گل عروسی باید در نظر گرفته شوند، آگاه شوید.ابتدا لباس عروس خود را انتخاب کنید و سپس با توجه به آن دسته گل عروس را انتخاب نمایید. بسیار دیده شده که دسته گل را می خرند ولی لباسی متناسب با ان پیدا نمی کنند. در این صورت عروس خانم ظاهری زیبا نخواهد داشت. چون این دسته گل از ابتدای مراسم تا انتهای آن در دستان عروس خواهد بود.به جای این‌که برای ساقدوش‌ها دسته گل سفارش دهید، از گل فروش بخواهید برای‌شان تاج گل‌هایی ظریف درست کند تا به موهای‌شان بزنند درست مثل الهه‌های رومی. استفاده از غنچه‌های گل در طراحی این تاج‌ها ایده بی‌نظیری است که کمتر عروسی به فکرش می رسد.
به جای این‌که تمام گلدان‌های روی میزها را از گل‌های گران قیمت پر کنید در مرکز گلدان چند گل زیبا و قیمتی بگذارید و اطراف آن را با گل‌های ارزان پر کنید.

این روزها دامادهای شیک و ساقدوش‌های‌شان از گل‌های کوچک و نه چندان زیبا استفاده می‌کنند بنابراین شما هم می‌توانید به گل فروش یک زنبق یا آفتاب‌گردان کوچک سفارش دهید و بگویید آن را با روبانی کوچک که با کت‌وشلوار داماد هماهنگ است تزیین کند. معمولا دامادهای بچه مثبت روبان شطرنجی، دامادهای شیک از روبان راه‌راه و دامادهای محتاط روبان خال‌خالی سفارش می‌دهند.قبل از خرید یک دسته گل، حتما با فروشندگان و یا افرادی که در این زمینه تجربه دارند، مشورت کنید. به هر حال تجربه این افراد بیشتر از افراد معمولی است و معنی مفهوم هر گل را می دانند. علاوه بر این اگر دسته گل شما گل های طبیعی دارد، باید مطمئن شوید که آیا این گل ها یک روز کامل زیبا و سالم باقی خواهند ماند یا پلاسیده خواهند شد.
به نظر من ست کردن دسته گل عروس با یک تاج گل زیبای طبیعی و دستبند گل طبیعی عروس میتواند تو زیبایی و جذابیت و همچنین عکسهای عروسی خیلی مهم و تاثیر گذار باشه.
لینک مرجع