تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: لباس نامزدی شیک و برازنده
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
مراسم نامزدی از مهمترین لحطات در زندگی هر فردی به شمار می رود و انتخاب لباس نامزدی شیک و برازنده برای هر عروس خانمی بسیار اهمیت دارد. انتخاب لباس نامزدی شیک و ساده برای شما عروس خانم شاید کمی مشکل باشد ،اما اگر از اصولی که ما در اختیارتان قرار میدهیم استفاده کنید حتما انتخاب راحت و عالی خواهی داشت. قطعا حضور در هر مجلسی برای یک خانم بدون داشتن لباس مناسب امکان پذیر نیست. حالا اگر این مجلس، جشن نامزدی یا عقد کنان باشد، حساسیت و اهمیت موضوع صد چندان می شود. جشن نامزدی و عقد از به یادماندنی‌ترین جشنها برای هر خانمی است که یاد و خاطره اش تا سالها در ذهن می ماند و اگر همانطور که دوست داشته برگزار شده باشد، با یاد آوری آن لبخندی گوشه لبش نقش خواهد بست. بنابراین برای چنین شب با شکوهی، زیباترین لباس هم باید انتخاب شود. فکر نکنید گران‌تر بودن یک لباس دلیل بر بهتر بودن آن است. مهمترین موضوع در انتخاب لباس، توجه به این نکته است که هر نوع مدل لباسی برای یک نوع بدن و چهره‌ مناسب است و شما باید لباس مناسب مراسم خودتان را پیدا کنید. ضمن اینکه باید به شرایط مراسم هم توجه کنید و لباستان مطابق با آن انتخاب شود. لباس نامزدی در واقع نوعی لباس شب است اما معمولا یا پرزرق و برق تر است و یا مدل پیچیده تری دارد. مگر اینکه شرایط مراسم اقتضا کند. (مثلا مراسم مختلط باشد و عروسی خانم در پوشیدن لباس دلخواه کمی محدودیت داشته باشد.) البته اگر قصد دارید لباس نامزدی تان را بعدها در مجالس دیگر هم بپوشید، می توانید آنرا ساده تر انتخاب کنید.

در انتخاب لباس، اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار دهید این است که آیا بعد از مراسم نامزدی، جشن عقد هم خواهید داشت یا اینکه با یک عقد محضری ساده، به ازدواجتان رسمیت می بخشید. دوم اینکه فاصله بین نامزدی و جشن عروسیتان چقدر است. اگر فقط جشن نامزدی خواهید داشت، دستتان برای انتخاب لباس بازتر است و می توانید یک لباس پر زرق و برق انتخاب کنید اما اگر جشن عقد هم در پیش دارید و یا اینکه فاصله چندانی بین جشن نامزدی و عروسی نیست، بهتر است از زرق و برق لباس نامزدی بکاهید.رنگ نارنجی از گروه رنگ های گرم و شاد است و اشتها را برمی انگیزد . در انواع محبوب نارنجی می توان به گل بهی و پرتغالی اشاره کرد . نارنجی صورت شما را گرم تر نشان می دهد و گرما را القا می کند . ترکیب رنگ نارنجی با رنگ های سرخابی و صورتی ، سفید ، زرد و کهربائی ، قرمز ، سبز و قهوه ای جلوه ی خاصی به شما خواهد بخشید.

اگر می خواهید در فصل زمستان ازدواج کنید حتما رنگ قرمز را انتخاب کنید. این رنگ رنگ آتش ، خون و عشق است و بسیار پرتکاپو است. در فصل سرما رنگ قرمز می تواند داغ ترین و پرحرارت ترین رنگ باشد. البته اگر اندام تان خیلی بزرگ و درشت است بهتر است سراغ رنگ زرشکی بروید که تاکید کم تری روی اندام تان داشته باشد . این رنگ بیش تر برای سفید پوستان توصیه می شود که تضاد رنگ ها جلوه ی بیش تری داشته باشد. می توانید با رنگ های طلایی و نقره ای به رنگ زرشکی حالت سلطنتی و شکوه ببخشید. رنگ قرمز را نیز می توانید با رنگ های طلایی ، نقره ای ، زرد ، نارنجی ، سفید ، صورتی و سبز هماهنگ کنید.
 
لینک مرجع