تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: عروس و داماد خوش عکس
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
عکس های عروسی از ماندگارترین لحظات در زندگی عروس و داماد به شمار می روند و عروس و داماد خوش عکس بودن آرزوی هر عروس و دامادی است.بالاخره روز عروسی فرا رسیده؛ روزی که خیلی وقت است منتظرش بوده‌اید و برای آمدنش کارهای زیادی را انجام داده‌اید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آرامش خود را حفظ کنید و برنامه‌ها را اجرا کنید. عروس خانم و آقا داماد؛ برای اینکه روز عروسی خوبی داشته باشید، باید چند نکته را به خاطر بسپارید:
توقع هر اتفاق غیرمنتظره‌ای را داشته باشید. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد که در برنامه شما نبوده است. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و اتفاقات غیرمنتظره را بدون اینکه به برنامه اصلی آسیبی وارد کند، مدیریت کنید.سعی نکنید تا همه کارها را خودتان زیر نظر داشته باشید. اجازه دهید تا اطرافیانتان اداره امور آن روز را به عهده داشته باشند و شما تنها لذت ببرید. لازم نیست که شما مراقب باشید به همه مهمان‌ها رسیدگی کامل می‌شود یا نه. اجازه دهید تا مادرتان این کار را انجام دهد. هیچ یک از مهمان‌ها توقع این کار را از شخص شما ندارند.

اگر هر لحظه‌ای در طول این روز احساس کردید که دچار استرس شده‌اید نفس عمیقی بکشید و تنها به این فکر کنید که این روز یک بار در زندگی شما اتفاق می‌افتد و باید بهترین روز زندگی شما در خاطره خودتان و همه باشد. پس سعی کنید استرس را از خودتان دور کنید.اگر محصول جدیدی به شما پیشنهاد شود و می خواهید آنرا امتحان کنید، چند ماه قبل این کار را انجام دهید تا اگر پوست تان به آن واکنش نشان داد، آن نشانه ها در روز بزرگ زندگیتان نباشد.

این مورد برای شما جزو الزامات است که آرایش تان را در نور طبیعی امتحان کنید تا بتوانید یک آرایشِ کامل و بی نقص داشته باشید. آیینه را روبروی پنجره ای که نورگیر است بگذارید تا نور خورشید مستقیماً به صورت تان بتابد.برای آرایش عروس اول مرطوب کننده، سپس پرایمر و در نهایت فاندیشن را بزنید. ولی بین هر کدام 5 دقیقه فاصله بیاندازید تا هر کدام از آنها خوب جذب پوست تان بشود.

چند لایه ی نازک از کرم پودر خیلی خیلی بهتر از یک لایه ی ضخیم است. یک لایه ی نازک از کرم زیرسازی، یک لایه کانسیلر و یک لایه ی نازک کرم پودر برای ایجاد آنچه شما می خواهید ایده آل است.و در نهایت به خاطر داشته باشید که هر چقدر شما آرام‌تر باشید اطرافیانتان هم آرام‌ترند و می‌توانند کمک بیشتری به شما بکنند.
لینک مرجع