تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: عکاسی عروسی به مانند قدیم ها
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
  
عکاسی عروسی به مانند قدیم هاReviewed byحسین صفویonApr 11Rating:3.5عکاسی عروسی به مانند قدیم هاخیلی دلم می خواهد با یک زوج رومانتیک آشنا شوم و می توانستم مراسم عروسی شان را به سبک دهه 70 میلادی عکاسی و فیلمبرداری می کردم - آتلیه عروس صفوی
خیلی دلم می خواهد با یک زوج رومانتیک آشنا شوم و می توانستم مراسم عروسی شان را به سبک دهه ۷۰ میلادی عکاسی و فیلمبرداری می کردم ، آن موقع که همه چیز در اوج زیبایی خود بود و زیاد خبری از تکنولوژی و اثرات آن نبود.

www.safavifilm.com
آتلیه عروس
 صفوی فیلم
آتلیه عروس
 عکاسی و فیلمبرداری صفوی یک آتلیه تخصصی عروس می باشد که با هدف ایجاد تغییرات اساسی در کیفیت خدمات عکاسی و فیلمبرداری برنامه ریزی شده است . هزاران ساعت کار و تلاش کارشناسان این مرکز موجب گردیده تا لوکس ترین و با کیفیت ترین خدمات عکاسی و فیلمبرداری را با نوین ترین متد بین اللملی و با شرایط بی نظیر تقدیمتان کنیم. به امید دیدار شما در دفتر استودیو صفوی.
شماره تلفن : ۰۹۱۲۴۲۵۸۹۱۱ – ۰۹۱۲۱۳۹۰۳۵۲ – ۰۲۱۴۴۳۶۲۵۳۸ – ۰۲۱۴۴۳۶۲۵۳۹


Audio Player
  
00:00
 
00:00
Use Up/Down Arrow keys to increase or decrease volume.   
 
اگر نوشته پیشین بلاگ را دنبال کرده باشید متوجه می شوید که چقدر عاشق کاری هستم که انجام می دهم یعنی عکاسی ! در پروژه های شخصی ام همیشه سعی کردم محیط دهه ۷۰ میلادی را خلق کنم و از این کار بسیار لذت می برم اما تا به حال این امکان پیش نیامده است که این کار را در پروژه عکاسی عروس انجام دهم اغلب مردم دنبال مدرنیته هستند و سعی دارند مراسم عروسی شان را بسیار لوکس و گران بها نشان دهند هر چند شاید در زندگی واقعی شان اینگونه نباشد وقتی یک کار را بصورت مدام انجام دهید برایتان تکراری شود شاید مدرنتیه برای مردم هنوز موضوعی جذاب باشد اما برای من که هفته ای حداقل ۵ مراسم عروسی دارم تکراری شده است دوست دارم بتوانم با زوجی رمانتیک آشنا شوم که بخواهند مراسم عروسی خودشان را به سبک دهه های پیشین برگزار کنند و یا حداقل از عکس و فیلم خود چنین انتظاری داشته باشند.
 
[تصویر:  Postcard-Paris-Gear-Patrol-Lead-Full-1.jpg]
Photo Notes: Hasselblad 500C/M, 80mm, f/8 1/125, Kodak Portra 400
[تصویر:  wedding-photo-by-minneapolis-wedding-pho...phy-20.jpg]
فکر کنید چقدر جذاب می شود از در مراسم عروسی از موزیک های قدیمی فرانسوی و ایتالیایی استفاده شود و دکوراسیون هم مانند همان موقعه ها ! میز هایی که روی آن ها با تعداد زیادی شمع روشن شده است و عکس هایی که با دوربین های آنالوگ گرفته می شود . بنظر شخصی من یکی از زیباترین و لذت بخش ترین پروژه های عکاسی و فیلمبرداری عروسی می شود که تا به حال انجام داده ام . یکی از موضوعاتی که در عکاسی آنالوگ عروسی دوست داشتم این بود که آن موقع ها انگار مردم ساده تر بودند همه در مراسم عروسی کنار هم می نشستند و عکس یادگاری می گرفتند همه سعی می کردند لبخند بزنند و باور کنید عکس هایی که از آن موقع به جا مانده است واقعا زیبا و دلنشین است ولی این روزها هرکسی یک گوشی موبایل در دست دارد و سعی می کند در روز عروس عکس سلفی از خودش بگیرد که بیشتر جنبه نشان دادن لباس و آرایش را دارد تا بخواهد جنبه یادگاری داشته باشد البته این موضوع مدرنتیه و لوکس بودن در کشور ما بشدت رایج شده و به همین دلیل زمانی که عکس های عروسی ایرانی را با عکس های عروسی اروپایی و یا شرقی مقایسه می کنید زمین تا آسمان فرق دارد این عکس های اصلا شبیه عکس عروسی واقعی نیستند بیشتر شبیه پرومد کردن و تبلیغ لباس عروس و شنیون مو می ماند. امیدوارم رفته رفته دید مردم بازتر شود و رو به اصالت عکاسی و فیلمبرداری عروس بیاورند.
لینک مرجع