تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: شاهکار عکاسی عروسی به سبک دهه ۵۰
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
 
50Reviewed byحسین صفویonMar 19Rating:3.5شاهکار عکاسی عروسی به سبک دهه 50شاهکار بی بدیل از عکاس عروسی روسی که این عکس ها را به سبک دهه 50 میلادی گرفته است
چند ساعت تا سال تحویل مانده است اما همچنان پشت مانیتور خشکم زده است نمی توانم چشم از این شاهکار عکاسی عروسی که به سبک دهه ۵۰ میلادی گرفته شده ، بردارم . 
www.safavifilm.com
آتلیه عروس
 صفوی فیلم
آتلیه عروس
 عکاسی و فیلمبرداری صفوی یک آتلیه تخصصی عروس می باشد که با هدف ایجاد تغییرات اساسی در کیفیت خدمات عکاسی و فیلمبرداری برنامه ریزی شده است . هزاران ساعت کار و تلاش کارشناسان این مرکز موجب گردیده تا لوکس ترین و با کیفیت ترین خدمات عکاسی و فیلمبرداری را با نوین ترین متد بین اللملی و با شرایط بی نظیر تقدیمتان کنیم. به امید دیدار شما در دفتر استودیو صفوی.
شماره تلفن : ۰۹۱۲۴۲۵۸۹۱۱ – ۰۹۱۲۱۳۹۰۳۵۲ – ۰۲۱۴۴۳۶۲۵۳۸ – ۰۲۱۴۴۳۶۲۵۳۹
تنها دو کار در جهان است که از انجام آنها بشدت لذت می برم یکی عکاسی کردن است و دومی نگاه کردن به شاهکارهای عکاسی دیگران . بعضی از این شاهکارها ما را از دنیای مادی که درون آن هستیم رها می کند ! حس فوق العاده ای است. در این جا فقط چند نمونه از صفحات این آلبوم را نشان می دهم امیدوارم لذت ببرید و بتوانید برای مراسم عروسیتان الهام بگیرید.
این عکس ها شما را به درون خودشان می کشند ، با نگاه کردن به آنها قسمتی از آن محیط می شوید می توانید صدا ها را بشنوید و یا اینکه در کنار کارکتر های عکس قدم بزنید.
[تصویر:  50s-wedding-photography-4.jpg] [تصویر:  50s-wedding-photography-3.jpg] [تصویر:  50s-wedding-photography-2.jpg] [تصویر:  50s-wedding-photography-1.jpg]
لینک مرجع