تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: چگونه ژست بگیریم تا در عکس های عروسی بدرخشیم
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
تا به حال به اینکه چرا انقدر سلبریتی خوش عکس هستند فکر کرده اید ؟ چه چیزی دقیقا باعث می شود که همیشه در عکس هایشان بدرخشند ؟ در این مقاله قصد دارم شما را با نکاتی آشنا کنم که مانند سلبریتی در روز عروسی خودتان خوش عکس و زیبا شوید
www.safavifilm.com
آتلیه عروس صفوی فیلم
آتلیه عروس عکاسی و فیلمبرداری صفوی یک آتلیه تخصصی عروس می باشد که با هدف ایجاد تغییرات اساسی در کیفیت خدمات عکاسی و فیلمبرداری برنامه ریزی شده است . هزاران ساعت کار و تلاش کارشناسان این مرکز موجب گردیده تا لوکس ترین و با کیفیت ترین خدمات عکاسی و فیلمبرداری را با نوین ترین متد بین اللملی و با شرایط بی نظیر تقدیمتان کنیم. به امید دیدار شما در دفتر استودیو صفوی.
شماره تلفن : ۰۹۱۲۴۲۵۸۹۱۱ – ۰۹۱۲۱۳۹۰۳۵۲ – ۰۲۱۴۴۳۶۲۵۳۸ – ۰۲۱۴۴۳۶۲۵۳۹
یکی از بزرگترین دقدقه های ذهنی که همیشه عروس خانم ها دارند اینست که در روز عروسی شان مثل پرنسس در عکس هایشان بدرخشند ، جه در عکس هایی که عکاسی عروسشان می گیرند چه در عکس هایی که دور همی با موبایل می اندازند.
۱ چند روز قبل از روز عروسی تان جلوی آینه بایستید و شروع به تمرین ژست گرفتن مانند سلبریتی ها کنید ، ببینید چطور ایستاده اند و یا چطور لبخند می زنند سعی کنید مانند آنها همان حرکات را انجام دهید فقط حواستان باشد که خنده و یا ژست گرفتنتان مصنوعی نشود
۲ اگر لباس عروسی تان بدون آستین هست بدانید بخاطر حالت تدافعی بدن در مقابل دوربین سعی می کنید دست هایتان را به هم نزدیک نگه دارید و یا اینکه به پشت خود ببرید حواستان باشد علاوه بر اینکه این حرکت روی صورتتان تاثیر منفی می گذارد باعث می شود بزرگتر نیز بنظر بیایید و این مسئله با ظرافت زنانگی مغایرت دارد
۳ لازم نیست همیشه با لب هایتان بخندید می توانید با چشمانتان نیز بخندید و این بسیار بسیار موثر تر از یک لبخند معمولی است زیرا موجی از احساس را به تصویر می آورد فقط کافیست که از درون احساس رضایت و خوشحالی داشته باشید.
۴ زمان ایستادن سعی کنید محکم و صاف بایستید و از افتادگی و قوز کردن پرهیز کنید زیرا علاوه بر اینکه در عکس زیبا نخواهید افتاد ، بر روی احساس درونی شما هم تاثیر منفی خواهد گذاشت.
۵ سعی کنید راحت باشید این روز مهمترین روز زندگی شما است پس ریلکس باشید و بدون کنترل راحت بخندید بهتان قول می دهم عکس های بی نظیری خواهید داشت چون عکس عروسی به مانند عکس مد و فشن نیست ، ما بدنبال ثبت احساسات شما هستیم تا همیشه زیبا و جاودانه بماند.
 
لینک مرجع