تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: خرید لباس نوروزی برای عروس
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  icgh407lg9o45qgse2.jpg]خرید لباس عید برای عروس خانم از مهمترین خریدهای نوروزی است و خرید لباس نوروزی برای عروس اهمیت زیادی دارد.هرچه به نوروز نزدیک تر شویم قیمت لباس و کفش بالاتر می‌رود، اجناس فروشگاه‌های خرید پوشاک گران‌تر می‌شوند و امکان پرو لباس برایتان دشوارتر خواهد شد. خوشبختانه خیلی از فروشگاه‌ها تقریبا از یکی دو ماه پیش، پوشاک نوروزی‌شان را برای مشتری‌های دور اندیشی که نمی‌خواهند شب عید سرگردان باشند، آماده کرده‌‌اند.بهتر است حتما با یک آشنای با سلیقه به خرید لباس بروید و یادتان باشد هیچ فروشنده‌ای به شما نمی‌گوید لباس به تن‌تان زار می‌زند آنها می‌خواهند کالایشان را به هر قیمتی شده بفروشند و بنابراین از چیزی که شما پوشیده‌اید تعریف می‌کنند و در این شرایط شما به کسی که درباره آنچه پوشیده‌اید نظری واقعی بدهد نیاز دارید.
در خرید لباس یادتان باشد که حتما آن را به تن‌تان امتحان کنید. خیلی از ما تصور درستی از اندازه‌های مان نداریم برای مثال برخی افراد چاق خودشان را لاغرتر از آنچه هستند می‌بینند و لاغرهایی هم هستند که گمان می‌کنند چاق هستند!در مجموع پیروی از مد کار جالبی به نظر نمیرسد اما گاهی در میان مدهای روز سبکهای زیبایی دیده می شود که توجه شما را جلب می کند. گاهی هم برای سال جدید که فصل بهار است رنگهای زیبایی توسط متخصصان مد ارائه می شود که شاید هرگز به ذهن شما نرسیده باشد. پس اگر قصد خرید لباس برای سال جدید را دارید بد نیست در حد اعتدال مدهای جدید لباس را هم در نظر بگیرید.

خاصیت بازار شب عید تکراری بودن لباس ها است. سعی کنید از این تکراری بودن فرار کنید شاید لباسی که امسال در فروشگاه ها زیاد است برای شما مناسب نباشد. همیشه سعی کنید هیجان خرید کردن را کم کنید، چرا که بودن در فضاهای خرید جوی کاذب در شما ایجاد می کند که ممکن است بعدا از خریدتان کاملا ناراضی باشید. پس لباس های مختلفی که می بییند به اندام تان بهتر می آید را امتحان کنید. لباس های چپ و راستی برای اندام گلابی شکل مناسب هستند. در حالی که لباس های کشیده و راسته افراد ریزه اندام و تپل را کشیده تر نشان می دهد و لباس های تنگ با کمربند هایی که دور کمر بسته می شوند، معمولا به هر اندامی می آیند.
     
تناسب را رعایت کنید
تناسب؛ یعنی اینکه لباس از همه نظر با موقعیت، شما و بقیه فاکتورها تناسب داشته باشد؛
برای مثال لباسی را بپوشید که با اندام شما متناسب است، اگر قدتان خیلی بلند است، لباس‌های تنگ و تیره و بلند به شما نمی‌آید، یا اگر چاق هستید، لباس تنگ و رنگ روشن اصلا شما را جذاب‌تر نمی‌کند.
باید لباسی را انتخاب کنید که وقتی می‌پوشید حداقل یک درجه ظاهر شما را بهتر نشان دهد.

 
لینک مرجع