تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: انتخاب بهترین سایه برای آرایش عروس
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
هر عروسی شایسته زیبابودن در روز عروسی اش است. به همین خاطر باید از لوازم آرایش مرغوب با ماندگاری زیاد استفاده شود تا آرایش عروس به بهترین شکل انجام شود.

یکی از مهمترین اقلام در آرایش عروس استفاده از سایه ها است که هم برای چشم استفاده می شود و هم برای سایه زدن صورت از آن استفاده می کنند. بنابراین از آرایشگرتان بخواهید تا از یک جعبه سایه مرغوب برای آرایش کردن صورت شما استفاده کنید.
[تصویر:  8991390-a-close-up-image-of-a-eye-shadow...00x267.jpg]
سایه های مناسب فصل ها
برای اینکه چهره شما در روز عروسی تان جلوه زیبایی داشته باشد باید از سایه های مناسب و زیبایی استفاده کنید که البته هر فصل سایه و آرایش مناسب خودش را دارد.
درهمین رابطه بخوانید : بهترین آرایش صورت عروس
سایه مناسب فصل پاییز
برای داشتن آرایشی زیبا مناسب با فصل پاییز باید از یک جعبه سایه شکلاتی رنگ و یا قهوه ای برای سایه زدن صورت و چشمانتان جهت زیباترشدن در روز عروسی تان استفاده کنید.
سایه مناسب شب

وقتی صحبت از شب و مراسم در شب می شود، فرقی نمی کند که شما عروس باشید یا مهمان. بهتر است از رنگ های تیره مثل خاکستری و دودی برای آرایش شب عروسی خود استفاده کنید چراکه جلوه خاصی به صورت شما می دهد و برای شب هم مناسب تر است و باعث می شود در تالار عروسی زیباتر جلوه کنید.
سایه فصل زمستان
در فصل زمستان بهتر است از سایه های بژ رنگ و دم روباهی که رنگ های گرم محسوب می شوند، برای آرایش در فصل زمستان از آن استفاده کنید که چهره شما را گرم و عاشقانه نشان دهد.
درهمین رابطه بخوانید : مدل موی عروس برای فصل زمستان

سایه چشم دودی
سایه چشم دودی یک نوع سبک آرایشی است که همواره به هر نوع چهره و صورتی می آید. چه شما چشمان درشتی داشته باشید و یا چشمان ریز. حتی آرایشگر شما با زدن سایه های دودی و تیره می تواند فرم و مدل چشمتان را عوض کند.
منبع: تالار نت|تالار پذیرایی|تالار عروسی|خدمات عروس
لینک مرجع