تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: آموزش طراحی کاتالوگ
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
شما در هنگام طراحی کاتالوگ اول می بایست به طور دقیق بدانید که شرکتی که شما برایش کاتالوگ طراحی می کنید چه کاری انجام می دهد و چگونه مخاطبینی دارد، که این شناخت شامل محدوده سنی مخاطبین، گرایش آنها به هنر، صنعت، آموزش و ...، سبک طراحی کاتالوگهای شرکت های رقیب و ... می باشد که با دانستن آنها می توانید در گزینش رنگ های مورد نظر و همچنین طراحی قالب کار بهره بگیرید.

سعی کنید از پر کردن بی دلیل صفحات کاتالوگ اجتناب نمایید زیرا موجب بر هم خوردن تمرکز بیننده می شود و نمی توانید به درستی منظور سفارش دهنده را به بیننده برسانید.

همیشه در طراحی کاتالوگ از تنوع رنگ و طرح بهره بگیرید یک کاتالوگ متنوع خیلی بیشتر از یک کاتالوگ تکراری می تواند با بیننده ارتباط بر قرار نماید.

همیشه در طراحی کاتالوگ حرفه ای کاتالوگ بعد از برش را تجسم نمایید زیرا در مراحل صحافی حدود 1 سانتی متر از 3 طرف کار برش میشود بنابر این حتما مارجین برش را رعایت فرمایید.

در طراحی کاتالوگ علاوه بر تنوع، سعی کنید قالب کلی کار را حفظ نمایید و طرح های صفحات را بر روی یک متود طراحی نمایید که موجب آراستگی و نظم در طراحی می شود.

سعی نمایید موارد اطلاعات تماس از قبیل آدرس، تلفن و سایت را حتما در پشت جلد قرار دهید تا بیننده پس از مطالعه کامل کاتالوگ متوجه اطلاعات تماس شما شود.

طرح روی جلد در طراحی کاتالوگ مهم ترین قسمت کار طراحی می باشد، همیشه سعی نمایید طراحی بسیار گیرا و خیره کننده ای ارائه دهید تا بیننده را وادار نماید تا انتها کاتالوگ شما را مطالعه نماید

منبع : چاپ کاتالوگ
لینک مرجع