تالار گفتمان عروس

نسخه کامل: تعداد دوربینها به ازای هر شادی
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دربه اجرا گذاشتن دوربینهای مداربسته تعداد دوربینهای مداربسته به ازای هر دی وی ار 4 کانال تا 32 کانال متفاوت میباشد که معمولا این امکان وجود دارد که 4 تا 8 کانال دیگر نیز اضافه شود .بنابراین هنگامیکه تعداد دوربینها ازمیزانی که برای شادیها ذکر شد بیشتر شود بکار گرفتن چندین شادی ممکن نخواهد بود .

بابکار گرفتن نرم فزار نظارت ویدئویی تحت شبکه این امر ممکن است که با استفاده ازیک شادی و انرژی بالا مدیریت و ضبط تصاویر باتعداد 200 دوربین راهم فراهم کرد که میزان فضایی که دربر میگیرد برابر با نصف فضای مورد نیاز برای یک دی وی ار 16 کاناله می باشد .

ازدلایل افزایش میزان هزینه انرژی ، درنصب سخت افزارها می باشد هر شادی میتواند میزبان یک سیستم عامل بوده و فقط یک برنامه منفرد اجرا کند . معمولا این محیطها گران بوده و دربهره وری فناوری اطلاعات باعث ناکارامدی سیستم خوهد شد زیرا هرشادی میزان خاصی ازتمامی ظرفیت خود رابرای پردازش اطلاعات بکار میگیرد .

به عنوان مثال برای بکار گرفتن 9 عدد دوربین مداربسته به 2 عدد دی وی ار 8 کانال نیاز است که این دو دی وی ار فقط 10% از میزان توانایی پردازش خود رابکار میگیرند . این نوع چیدمان سخت افزاری یک به یک به یک ، با بالا رفتن تعداد شادیها که هرکدام رسیدگیهای نرم افزاری و سخت افزاری خود رامیخواهد بطور ناخود آگاه باعث نیاز بیشتربه نگهداری نرم افزار و پشتیبانی درسیستم میشود که امکان ازدست دادن اطلاعات نیز وجود دارد زیرا هزینه خرید چندین شادی که اطلاعات راپشتیبانی کند ازموانع کار به حساب می آید .

منبع : خرید دوربین مدار بسته
لینک مرجع